Strona 3 z 3

Re: [ZAPOWIEDŹ - UNITY] Tales of Wrought Iron: Ying's heritage

: wt sty 25, 2022 12:40 pm
autor: mickul7682
Jak idą prace nad grą? Minęło sporo czasu od ostatnich informacji.

Re: [ZAPOWIEDŹ - UNITY] Tales of Wrought Iron: Ying's heritage

: śr sty 26, 2022 12:02 am
autor: Natan Zuckerkandl
Podbijam.

Re: [ZAPOWIEDŹ - UNITY] Tales of Wrought Iron: Ying's heritage

: sob lut 26, 2022 3:09 pm
autor: Enkidu Games
[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
wt sty 25, 2022 12:40 pm
Jak idą prace nad grą? Minęło sporo czasu od ostatnich informacji.
Dzień dobry wszystkim
Przepraszam, że odpisuje tak późno, ale zapewniam, że prace nad projektem dalej działają.
W ostatnim czasie poświęcamy się przeniesieniu projektu na nowszą wersję Unity ze względu na problemy z shaderami płaskich obiektów uwzględniającymi alphe (np. tekstury trawy). Wciąż usprawniamy też struktury technologiczne, które ze względu na zmianę wersji środowiska wymagają pewnych popraw.

Najbardziej znaczący rozwój zauważalny jest w scenariuszu gry, który dla nas od początku prac był priorytetem (mamy nadzieję, że to właśnie fabuła będzie najmocniejszą stroną naszej produkcji). Jednakże tym ciężko nam się chwalić na tym etapie, możemy jedynie zapewnić, że obietnice dotyczące wielu fabularnych wyborów najprawdopodobniej zostaną spełnione. Na razie wszystko na to wskazuje.

Oprócz scenariusza rozwijamy też świat gry. Nawet tworzymy pełnoprawne opowiadania osadzone w historii świata pomagające nam nadać wymiaru krajom i postaciom. Mamy detalicznie rozpisane role poszczególnych osób w państwie, hierarchie, systemy podatkowe, gildie, systemy edukacji, itp. Kiedy tworzyliśmy tę zapowiedź, w pełni wykreowane było tylko jedno państwo, mianowicie Chen, w którym dzieje się akcja gry. Ruqiang i Yongzhin były tylko ogólnie opisane, tak by gra mogła zachować spójność. Teraz, zarówno Ruqiang, Yongzhin, jak i Chen, są rozpisane w równym stopniu, co w ogromnie pomaga nam rozwijać fabule gry i jej scenariusz.

Na naszej stronie www w najbliższym czasie powinny pojawić się nowe grafiki. Damy tutaj znać, kiedy to się stanie.

Jedyne wstrzymana jest praca nad oprawą muzyczną.

Naprawdę przykro nam, że nie możemy zbyt wiele wam teraz pokazać, niestety praca nad projektem o takiej skali wymaga od nas regularnych nakładów finansowych, co znacząco spowalnia nasz postęp, zwłaszcza że wciąż pozostajemy jedynie grupą pasjonatów.

Chciałbym również wyrazić ogromną wdzięczność w imieniu całego zespołu za wasze zainteresowanie, bardzo motywuje nas fakt, że pomimo długiej ciszy wciąż pozostają osoby, które pytają o rozwój naszej gry.

Pozdrawiamy
Zespół Enkidu.

Re: [ZAPOWIEDŹ - UNITY] Tales of Wrought Iron: Ying's heritage

: ndz lut 27, 2022 5:02 pm
autor: PInroz
Dobrze wiedzieć, że prace dalej trwają... bo ja czekam :mrgreen:

Re: [ZAPOWIEDŹ - UNITY] Tales of Wrought Iron: Ying's heritage

: pn sty 02, 2023 7:39 pm
autor: N7Reny
Hej, ostatnie 4 może nawet 5 lat współpracowałem z autorem projektu i chętnie rzucę trochę światła na to co się z nim dzieje.

Między innymi to ostatni rok, może już prawie 2 lata nie dzieje się nic. Ostatni post autora to mydlenie oczu, równolegle z grą pisał książkę która miała pomóc z budowaniem świata. Niestety jakoś po napisaniu 30 stron stwierdził że ### sprawę bo wszystkie wątki do niczego nie prowadzą i "wstrzymał" pracę i nad książką i nad grą, przenosząc swoją uwagę na jedną z ponad 30(może i nawet 40) gier i innych projektów które już ma zaplanowane. W podobny sposób "wstrzymaliśmy" naprawdę sporo obiecujących projektów. Autor posta zawszę bardzo nalega na promocję pomysłu zanim jeszcze cokolwiek zostanie zrobione i mając pierwszą inspiracje czymś innym lub większy roadblock porzuca/"wstrzymuje" projekt.

Odpowiadałem za grafikę i wszystkie rysunki 2d które tu widzicie oprócz chłopaka z granatowymi włosami są mojego autorstwa.
Wspomnę jeszcze, że poprzedni zespół Enkidu się rozpadł, więc jeżeli prace kiedyś zostaną wznowione to chętnie zobaczę efekt końcowy.

Pozdrawiam N7Reny