[ZAPOWIEDŹ - UNITY] Tales of Wrought Iron: Ying's heritage
: pn sie 30, 2021 3:11 pm
W państwie Chen rozpościera się strach i niepokój wywołany widmem wojny domowej. Cesarz Xiaojian Feng który przez ostatnie dziesiątki lat rządził silną ręką zyskał sobie wielu wrogów, podczas swoich rządów kierował się zasadą „albo jesteś ze mną, albo przeciwko mnie”, wiele arystokratów przez to ucierpiało, spora część możnowładców jest rozgoryczona niemożnością prowadzenia swobodnie swoich lewych interesów. Coraz częściej słychać głosy sprzeciwu, co więcej ikoną politycznej opozycji stał się jeden z generałów – Shan Tao, wnuk poprzedniego króla. Podział w cesarstwie jest nie do ukrycia co przywołało dawnych wrogów – sąsiadujący kraj, Yongzhin, zaczął się zbroić, ich król, Gang Bohai, rozkazał arystokracji przekazania swoich oddziałów pod jego dowództwo i przekierował je na granicę. Powszechny chaos szybko odbił się na gospodarce, ludzie coraz częściej głodują a przestępcy w niektórych regionach zdają się być bezkarni. A co jeśli wojna to nie jedyne zagrożenie?
O grze
„Tales of Wrought Iron: Ying's heritage” to trójwymiarowa gra RPG stawiająca przede wszystkim na historię - proces tworzenia gry poprzedził ogrom stron tekstu opisujących historie uniwersum, znane postacie, ważne miejsca czy mitologię. Sama rozgrywa jest stale ubogacana przez przeróżne wybory, których może dokonać gracz, praktycznie każdy, mniejszy lub większy wątek, ma pewne wariacje, na które wpływ ma użytkownik. Oprócz tego nie zabraknie mechanik kojarzonych z innymi grami z tego gatunku jak na przykład rozwój postaci, alchemia czy rzemiosło.
Świat Świat przedstawiony został wymyślony na podstawie świata realnego, ubogacając go o elementy magii oraz wykreowaną przez nas religię, nie znajdziemy w nim bajkowych bestii czy koszmarnych monstrum, za to możemy spotkać przeróżnych magów i uzdrawiające modlitwą najgorsze choroby kapłanki. Akcja gry dzieje się na kontynencie, którego kultura jest luźno inspirowana kulturą dalekiego wschodu.
Magia Choć magowie mogą kreować rzeczywistość wokół siebie na przeróżne sposoby, to, ze względu na idące z tym niebezpieczeństwo, unika się zaklęć do tej pory niesprawdzonych, dlatego dziś po świecie krąży wiele zwojów i ksiąg traktujących o przeróżnych inkantacjach z dokładnym opisem ich działania. Swojego czasu doszło do wielu katastrof przez nieostrożnych magów próbujących odnaleźć nowe, nieznane im jeszcze umiejętności magiczne, w końcu wzbudziło to oburzenie wielu ludzi, zarówno czarodziejów, jak i ludzi pozbawionych magicznego talentu. Teraz wszystkie szanowane gildie magiczne kładą nacisk na brak jakichkolwiek eksperymentów. Postacie
Mechaniki
Gra oferować będzie wiele mechanik znanych z popularnych gier RPG, wcielając się w głównego bohatera, będziemy mogli decydować o tym, jakie wyszkolenie przyjmie, nasz styl gry może bazować zarówno na walce katanami w pełnym rynsztunku, walce przy użyciu zaklęć, jak i też możemy skupić się na walce na pięści, wzmacniając je naszą energią duchową (Chi). Rozwój naszej postaci będzie odbywał się poprzez rozwijanie konkretnych cech, uczenie się przeróżnych umiejętności z trzech różnych drzewek, jak i wyboru błogosławieństw dających trwałe modyfikatory lub zdolności, każdy istniejący w świecie gry bóg bowiem obdarza ludzi błogosławieństwami, które pozwalają im stać się mistrzami w danych dziedzinach. Mikstury wprowadzone do gry są dla bohatera kluczowe niezależnie od wybranego stylu rozgrywki. Modyfikują one czasowo nasze statystyki, uzupełniają życie, a niektóre nawet zadają obrażenia przeciwnikom, wybuchając po rzuceniu nimi. Alchemia pozwala nam na zaoszczędzenie pieniędzy na droższe substancje, nie mniej zmuszając nas do pozyskania odpowiednich składników. Oprócz tego, zamiast wykorzystywać sporządzone eliksiry, możemy je sprzedawać, co jest jednym ze sposobów na wzbogacenie się. Jeśli mamy odpowiednie umiejętności, możemy skorzystać z kowadła, by ulepszyć nasze uzbrojenie lub wytworzyć zupełnie nowe. Oprócz tego możemy także wykonać różne przedmioty z odpowiednich materiałów, kupcy z pewnością będą nimi zainteresowani i zapłacą cenę proporcjonalną do jakości. Oprócz tworzenia zbroi i broni możemy także wykonać bomby, ładunki eksplodujące po rzuceniu. Mogą okazać się bardzo pomocne w walce. Klasy Droga wojownika – wybierając ten styl gry, czeka nas zarówno ciężkie uzbrojenie i oburęczne bronie, jak i swobodny strój i walka na dystans. Ludzie skupiający swoje wyszkolenie na drodze wojownika często też uczą się kowalstwa, w podróży potrafią naprawić swój ekwipunek a w swobodniejszych warunkach stworzyć nowy.
Droga maga – magowie wykorzystują swoje Chi, by ruszać przedmiotami, materializować swoje wyobrażeni, jak i wzmacniać siebie i swoich towarzyszy. Choć wielu magów unika walk, to historia zna wielu niepokonanych czarodziejów, o których niszczycielskiej potędze do dziś krążą legendy. Dla tej profesji niestraszne jest wytwarzanie magicznych przedmiotów, zaklinanie uzbrojenia nadając im tym samym unikalnych właściwości oraz wytwarzanie eliksirów i maści.
Droga mnicha – mnisi walczą przy użyciu pięści lub kijów wzmacnianych przez ich Chi. Potrafią walczyć w pierwszej linii gdzie dzięki swoim wyostrzonym zmysłom i odpowiedniemu szkoleniu potrafią stanowić wyzwanie zarówno dla ciężkozbrojnego wojownika, jak i uczonego maga, ponieważ w swoim wyszkoleniu czerpią z obu tych profesji.
[Link aktywny po zalogowaniu]