Strona 12 z 14

Re: [RMXP] - Dream Warriors

: wt sty 25, 2022 11:54 pm
autor: Natan Zuckerkandl
To fantastyczna wiadomość :) Czekam na tą grę :)

Re: [RMXP] - Dream Warriors

: sob lut 19, 2022 8:56 am
autor: PInroz
Oby to demo się pojawiło, bo z chęcią bym zagrał i zobaczył jak to wszystko wyjdzie w praniu :mrgreen:

Re: [RMXP] - Dream Warriors

: ndz lut 20, 2022 10:44 pm
autor: KorHabas93
Małymi kroczkami brniesz chłopie do przodu. Życzę Ci motywacji i wytrwałości.

Dream Warriors

: wt lut 22, 2022 8:02 pm
autor: KateRio22
:D

Dream Warriors - Aktualizacja jeśli chodzi o nowości

: wt lut 22, 2022 8:29 pm
autor: KateRio22
Witajcie przyjaciele! Mam dla was kilka informacji dotyczących tego co się dzieje z grą!
Zaczniemy od tego co już jest:
-Ciekawy system sterowania:

a)Możliwość powolnego chodu (Podstawowe)
b)Możliwość biegania pod przyciskiem SHIFT (Zabiera to nowe punkty wytrzymałości - staminy)
c)Możliwość skradanie się pod przyciskiem LCTRL (Pozwala być niezauważalnym dla wrogów)
d)Możliwość skakania pod przyciskiem LALT (Po kombinacji biegu i skoku można ominąć niektóre przeszkody)

-Rozdawanie punktów wiedzy w celu zwiększenia statystyk (co poziom)
-Widoczne paski many i życia
-Animacja podczas bezruchu u bohatera
-Zmieniająca się muzyka walki co jakiś czas

/\
|
|
|
To jest to co pamiętam, że wcześniej nie było :)


Obrazek

Obrazek

Obrazek

To przejdźmy to tego co jest nowe :D
Otóż, ostatnio troszkę zabrałem się do pracy i mam kilka nowych mechanik, które zbudują w przyszłości elementy gry w otwartym świecie:
-Możliwość zbierania jagód (obecnie 4 rodzaje), grzybów (obecnie 2 rodzaje), patyków, gruszek, pomidorów, marchewek, jabłek, skrzynki z jabłkami i marchewkami (kradzież, spadek reputacji)
-System reputacji zmniejszający m.in ilość przedmiotów do kupienia w sklepie (przy nikskiej reputacji) i odwrotnie, spada przy kradzieży itp., zwiększa się przy wykonywaniu zadań i rozmowie z npc
-Kopanie rud (Chwilowy brak animacji
-System staminy (punkty wytrzymałości, przy których braku nie możesz biegać ani skakać)
-System dnia i nocy zachowany dla wszystkich map


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


To co chcę wprowadzić (i po części już wprowadzam):
-Możliwość przetapiania surowców
-Mapa świata
-Grafiki!
-Więcej dźwięków
-Możliwość jazdy na wierzchowcach
-Więcej grafik!


Obrazek

Obrazek

A wy co chcielibyście zobaczyć w moim wykonaniu? Możliwe, że o kilku rzeczach sam zapomniałem a nie pojawiły się na liście, więc pewnie będzie update.

Dzięki za całe wasze wsparcie i trzymajcie się!

Re: [RMXP] - Dream Warriors

: wt lut 22, 2022 9:40 pm
autor: PInroz
Dobra Robota i tak powinna wyglądać początkowa zapowiedź. Oby tak dalej :D

Re: [RMXP] - Dream Warriors

: wt lut 22, 2022 9:41 pm
autor: Akser
W końvu konkrety z których jestem zadowolony!
Z tego co widzę, największym plusem tej gry jest grafika. Ma swój klimat i określa swój styl, niepowtarzalny i unikatowy. Mam tylko lekkie obbawy dotyczące mechanik. Bo jeśli ma to być gra RPG/PRZYGODÓWKA, to po co implementowqć w to mechaniki typu ścinanie drzew. Jaki to ma cel[?]. Rozuniałbym jakieś zadanie poboczne. Jednak z całokształtem gry RPG gryzie mi się to. Żebyś Kate nie zrobił z tego drugiego Pogromcy w ktôrym będzie od zes****a mechanik z czego połowa nie bardzo potrzebna.

Cóż zobaczymy co wyjdzie dalej. Aby na zdjęcisch ta gra się nie zakończyła i abym miał okazje przynajmniej zagrać w demówkę, bo szkoda by było twojego czasu jaki przesiedziałeś przy ekranie monitora, jak tego nie będzie. Tak jak np gry dokura. Jest taki stary film wieczny stufent. To Dokuro jest wiecznym paskien. Człowiek który otrzyma miano człowieka, który napisał zapowiedź a nigdy gry nie wydał 2020/2022 ....

Re: [RMXP] - Dream Warriors

: śr lut 23, 2022 12:19 pm
autor: KorHabas93
[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
wt lut 22, 2022 9:41 pm
Bo jeśli ma to być gra RPG/PRZYGODÓWKA, to po co implementowqć w to mechaniki typu ścinanie drzew. Jaki to ma cel[?]. Rozuniałbym jakieś zadanie poboczne. Jednak z całokształtem gry RPG gryzie mi się to. Żebyś Kate nie zrobił z tego drugiego Pogromcy w ktôrym będzie od zes****a mechanik z czego połowa nie bardzo potrzebna.
To chłopak zmieni na survival RPG. Znam kilka dobrych przykładów, gdzie gra jest typowa gra RPG, a mechaniki zbieractwa tylko pogłębiają imersję. Poza tym czegoś nie rozumiem... najpierw wychwalasz te mechaniki w recenzji na twierdzy, by później na nie marudzić w poście projektu? Katerio robi dobra robotę.

Re: [RMXP] - Dream Warriors

: śr lut 23, 2022 2:30 pm
autor: PInroz
[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
śr lut 23, 2022 12:19 pm
Poza tym czegoś nie rozumiem... najpierw wychwalasz te mechaniki w recenzji na twierdzy, by później na nie marudzić w poście projektu?
Bo to była gra HGS'a, dlatego :lol: Nie wiem może obowiązywała go klauzura, że jak napisze negatywnie to będzie miał pozew? Nie wiem... wiem tylko tyle że KateRio brnie do przodu i to się liczy :mrgreen:

Re: [RMXP] - Dream Warriors

: śr lut 23, 2022 9:56 pm
autor: HGS
Bo to była gra HGS'a, dlatego :lol: Nie wiem może obowiązywała go klauzura, że jak napisze negatywnie to będzie miał pozew? Nie wiem... wiem tylko tyle że KateRio brnie do przodu i to się liczy :mrgreen:
Nie bawię się w takie rzeczy. Nawet Demonowi powiedziałem na głosowym, by głośno mówił co mu się nie podoba itp, bo dla mnie to cenne wskazówki są. Mamy 4 odcinek z Pogromcy i sporo zmian zajdzie w "Far North". Kate Rio robi dobra robote. Tak trzymać.