[RMXP] - Dream Warriors

Dział projektów w pierwszej fazie tworzenia (tytuł, informacje pierwotne, skromna prezentacja projektu).
Awatar użytkownika
Akser
Posty: 258
Rejestracja: pt cze 05, 2020 5:18 pm

Re: Heroes of Diwarla

Post autor: Akser »

I kolejny rysunek z kartki.
Jak tam idzie programowanie gameplay'u. Czy już coś udało się porządnego zrobić, jakiś ciekawy systemów zaimplementowanych do projektu. Nie chce, żebyś tutaj mi wymieniał Kejt konkretnie jakie, bo jakże można stracić woń zaskoczenia gdy będę grał w drwala.
Ale coś mi mówi wewnętrznie podpowiada, że pomysłu na fabułe to raczej nie masz. więc tutaj powinieneś wziać kartkę papieru i sobie mniej więcej rozpisać punkty jaki powinien być jej przebieg. Wierze w ciebie!

Awatar użytkownika
KateRio22
Posty: 84
Rejestracja: pt gru 25, 2020 4:05 pm

Re: Heroes of Diwarla

Post autor: KateRio22 »

Programowanie gamplay'u idzie dobrze, i masz rację powinieniem coś tu wrzucić, dzięki za radę!
Postaram się coś ogarnąć w najbliższym czasie do końca tygodnia :D

Awatar użytkownika
KateRio22
Posty: 84
Rejestracja: pt gru 25, 2020 4:05 pm

Re: Heroes of Diwarla

Post autor: KateRio22 »

Chcę bardzo przprosić wszystskich za to ale muszę przełożyć premierę dema z czerwa na coś w lipcu, niestety zepsuła mi się klawiatura. Jeszcze raz przepraszam!

Awatar użytkownika
KateRio22
Posty: 84
Rejestracja: pt gru 25, 2020 4:05 pm

Re: [RMXP] - Heroes of Diwarla

Post autor: KateRio22 »

Chcę dodać że pomimo wszystko postaram się zdobyć nową klawę jak najprędzej, to może zdążę :D

Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 213
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:35 pm

Re: [RMXP] - Heroes of Diwarla

Post autor: PInroz »

No i jak tam tworzenie?

Awatar użytkownika
KateRio22
Posty: 84
Rejestracja: pt gru 25, 2020 4:05 pm

Re: [RMXP] - Heroes of Diwarla

Post autor: KateRio22 »

Akurat włączam Makera, niestety miałem zepsuty dysk, więc większość rzeczy robię od nowa :D

Awatar użytkownika
Natan Zuckerkandl
Posty: 167
Rejestracja: ndz gru 13, 2020 3:18 am

Re: [RMXP] - Heroes of Diwarla

Post autor: Natan Zuckerkandl »

Zepsuty dysk? I robisz od nowa? Chciało ci się to robić od nowa @KateRio22?

Awatar użytkownika
EnterVPL
Posty: 107
Rejestracja: ndz sie 30, 2020 5:29 am

Re: [RMXP] - Heroes of Diwarla

Post autor: EnterVPL »

[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
sob lip 10, 2021 9:49 pm
(...) Chciało ci się to robić od nowa @KateRio22?
Ja zgaduje że nie wszystko będzie tak w 100% od nowa. Niektóre zasoby są odratowane.
Natomiast czasami lepiej się tak pracuje robiąc projekt od nowa (można co po nie co inaczej zrobić rzeczy, których nie chciało się ruszać wcześniej, bo trzeba by było robić je od nowa

Oczywiście troszkę zgaduję prawdę ;)

Awatar użytkownika
KateRio22
Posty: 84
Rejestracja: pt gru 25, 2020 4:05 pm

Re: [RMXP] - Heroes of Diwarla

Post autor: KateRio22 »

[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
sob lip 10, 2021 9:49 pm
Zepsuty dysk? I robisz od nowa? Chciało ci się to robić od nowa @KateRio22?
Łooo panie, w całej historii tworzenia tego, ja od nowa to całość robiłem jakieś 10 razy

Awatar użytkownika
Akser
Posty: 258
Rejestracja: pt cze 05, 2020 5:18 pm

Re: [RMXP] - Heroes of Diwarla

Post autor: Akser »

[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
pt lip 09, 2021 12:59 pm
Akurat włączam Makera, niestety miałem zepsuty dysk, więc większość rzeczy robię od nowa :D
Nie wiem czy to jest powod do radosci, cieszyc sie z tego ze trzeba robic wszystko od zera kiedy to byłes na jakims etapie 29 stycznia czyli ponad poł roku temu. Moze swiadom własnych NIE-umiejętnosci, w sumie cieszysz sie ze twoj dysk się zniszczyl, ale czy prawdziwy tworca by sie cieszył z tego ze jego ciezka praca przepadła chyba mam juz na to odpowiedz bo nie było to cos co zrodziło sie z pasji i zainteresowania makerem tylko po prostu jak przepadło to jak taka rzecz ktora spływa do rur kanalizacyjnych gdy zaklikasz spłuczke Nie wiem w sumie co mam teraz powiedziec bo teraz nie bedzie herosa z lasu tylko bedzie pasek z lasu, bo heros już nie istnieje bohater przepadł. Moze dlatego utworzyłes ankiete z wyborem nowego imienia dla bohatera i glosowanie bedace dla niego odpowiednie bo stary przepadł. Zamiast zakasac rekawy i robic porzadnie projekt tracisz czas na analize imienia bohatera co jest totalnie niepotrzebnie na poczatkowym etapie gry
Na poczatku zajmujesz sie raczej systemami i mechanikami ktore nalezy zaimplementowac do gry, z ktorych bedziesz korzystac.
Fabułe budujesz albo po stworzeniu mechanik albo przed samym utworzeniem projektu kiedy to fabułe rozpisujesz sobie na kartce i masz juz pewien plan w głowie Analizowanie ankiet nad imieniem bohatera, to calkowita strata czasu To ma być TWOJ PROJEKT twoja wizja a nie imiona kolegow, pixele kolegow, grafiki kolegow, ekran tytułowy kolegi. Ja wiem ze twoim pragnieniem jest zeby najlepiej kolega zrobił ci gre a ty zlizywał laury ale nie tedy droga to nie jest to forum i nie miejsce na tego typu pobudki.
Widzialem też że twoj discord znikł Moze serio twoj projekt tak jak wykryłem u innego pseudo-tworcy jest zrobiony tylko po to aby była jakas zapowiedz i mogłbys w spokoju przesiadywac w towarzystwie na poważnie interesujacym się programem a ty chcesz wleciec miedzy wrony i krakac jak one Nie tedy droga klamstwo ma krotkie nogi i prawdziwi tworcy rozpoznaja pseudo zapał Usuniecie discorda bylo pierwszym pozytywnym krokiem dla twojego projektu. Zabieracz i pochłaniacz czasu niczym dementor, ktory przylatuje i robi manifest w głowie tworcy by odciągnąc go od makera a zamiast tego zajmuje go pseudo zdarzeniami, ktore każdy ma głeboko w powazaniu.
Coz, od teraz jestes spalony kejt, Zepsuty dysk
Spoiler:
Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz lip 11, 2021 9:21 pm przez Akser, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ