[RMXP] - Dream Warriors

Dział projektów w pierwszej fazie tworzenia (tytuł, informacje pierwotne, skromna prezentacja projektu).
Awatar użytkownika
HGS
Posty: 341
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: Heroes of Diwarla

Post autor: HGS »

Własna grafika, to podstawa dobrych gier. Im więcej własnych zasobów, tym gra bardziej nabiera swojego unikalnego charakteru. Zawsze powtarzałem, powtarzam i powtarzać będę. Lepiej zrobić swoją własną grafikę, niż używać gotowców. Tylko tak dany tytuł może posiadać coś, co wyróżni go na tle innych - podobnych i tworzonych w tym silniku.

Dobra decyzja!

Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 213
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:35 pm

Re: Heroes of Diwarla

Post autor: PInroz »

Ty fajnie to wygląda :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Już się nie mogę doczekać aż zagram i oczywiście nagram :mrgreen:

Awatar użytkownika
Loyni
Posty: 129
Rejestracja: czw sie 27, 2020 10:35 pm

Re: Heroes of Diwarla

Post autor: Loyni »

Grafika wygląda BARDZO, BARDZO DOBRZE!
Wooow

X-Tech
Posty: 185
Rejestracja: wt cze 02, 2020 1:54 am

Re: Heroes of Diwarla

Post autor: X-Tech »

Jak dla mnie to wygląda jak powiadomienie o chęci odpalania rpgmakera z doskosku i szukania do tego motywacji, a nie zapowiedź. Praktycznie nic nie wiadomo o czym jest ta zapowiedź. Nie ma prawie żadnych informacji o fabule i postaciach, a to podstawa i rzecz, która może ocalić ten tytuł. Póki co to nawet na zapowiedź nie wygląda. Jak dla mnie szanse, że z tego będzie coś grywalnego są mniejsze niż 1%

X-Tech
Posty: 185
Rejestracja: wt cze 02, 2020 1:54 am

Re: Heroes of Diwarla

Post autor: X-Tech »

[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
sob maja 22, 2021 3:10 pm
Własna grafika, to podstawa dobrych gier. Im więcej własnych zasobów, tym gra bardziej nabiera swojego unikalnego charakteru. Zawsze powtarzałem, powtarzam i powtarzać będę. Lepiej zrobić swoją własną grafikę, niż używać gotowców. Tylko tak dany tytuł może posiadać coś, co wyróżni go na tle innych - podobnych i tworzonych w tym silniku.

Dobra decyzja!
Nie zgdadzam się i tyle. Widziałem niejedną grę z rpgmakera z autorską grafiką, która przez brak ciekawej fabuły lub postaci i czegoś grywalnego wcale nie wyróżniała się na tle innych. Zdecydowanie fabuła potrafi z tego samego zestawu grafik wycisnąć różnorodne wrażenia w połączeniu z przebiegiem akcji. Różnorodne grafiki do tego samego niewiele dadzą.

Awatar użytkownika
Teo
Posty: 126
Rejestracja: pt wrz 25, 2020 8:46 pm

Re: Heroes of Diwarla

Post autor: Teo »

Grafiki mi się również podobają. Ilość barwy: brązowego w brązowym jest idealna, oraz
45 stopni po lewej stronie dachu domku względem w porównaniu z bardziej kanciastą częścią po prawej mi również pasuje (tak śmieszkując) :lol:
Teraz jest widoczny w końcu progres prac nad projektem. Widać, że grafika się zmienia, wcześniej były pokazywane mechaniki, więc idziesz do przodu.
Mam tylko nadzieję że fabuła również będzie ciekawa i utrzyma mnie przy gre od początku do końca. Bo gra, może mieć cudowną grafikę, świetne dźwięki, ale na nic to się nie zda, jeśli fabuła będzie nieciekawa.

X-Tech
Posty: 185
Rejestracja: wt cze 02, 2020 1:54 am

Re: Heroes of Diwarla

Post autor: X-Tech »

[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
sob maja 22, 2021 2:08 pm
W końcu rozwój gry nabiera tempa. Bardzo nowatorskie, ale zarazem klimatyczne i ładne te graficzki. Podobają mi się @KateRio
dobry żart. minęło pół roku a jedyne co od początku pustej zapowiedzi to przedstawienie paru grafik z których stworzono screeny. tempo jest zastraszające rozwoju tej zapowiedzi, bo na grę z tego projektu nie liczę nawet xd

Awatar użytkownika
KateRio22
Posty: 84
Rejestracja: pt gru 25, 2020 4:05 pm

Re: Heroes of Diwarla

Post autor: KateRio22 »

Nie dałem jeszcze dużo informacji CO NIE ZNACZY, ŻE ONE NIE ISTNIEJĄ, po prostu
muszę odpowiednio je ułożyć. Poza tym mówiłem wielkokrotnie, że błędem z mojej strony było robienie zbyt wcześnie zapowiedzi, bo rozpoczęciu kolejnej inkarnacji projektu. Grafikami się pochwaliłem, bo chciałem coś pokazać, że projekt żyje. Skoro grę spisujesz na straty, to po prostu ją zignoruj i nie pisz cały czas, że ona nie wyjdzie. Kieruję się zasadą Haxo:
"Tworzę grę dla siebie, dla własnej satysfakcji tworzenia. Jak komuś się ona spodoba, to się oczywiście ucieszę, ale nie zamierzam nikomu włazić w tyłek."

Awatar użytkownika
KateRio22
Posty: 84
Rejestracja: pt gru 25, 2020 4:05 pm

Re: Heroes of Diwarla

Post autor: KateRio22 »

Budź się chłopie, przygoda czeka!
Obrazek

Awatar użytkownika
Rubin
Posty: 324
Rejestracja: czw maja 14, 2020 2:33 pm

Re: Heroes of Diwarla

Post autor: Rubin »

[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
pt cze 04, 2021 10:32 pm
Budź się chłopie, przygoda czeka!
Obrazek
Śliczna ta graficzka. Nawet nie ma za mało czerwonego w czerwonym!
Dzisiaj się nie staniesz czarnym paskiem.

ODPOWIEDZ