[RMXP] - Dream Warriors

Dział projektów w pierwszej fazie tworzenia (tytuł, informacje pierwotne, skromna prezentacja projektu).
Awatar użytkownika
Akser
Posty: 258
Rejestracja: pt cze 05, 2020 5:18 pm

Re: [RMXP] - Dream Warriors

Post autor: Akser »

Błagam nie rób tego samego błędu co król HGS i nie wsadzaj do gry niepotrzebmych mikomu mechamik. Które zabiorą ci tylko cenny czas, kiedy usiądziesz i zaczniesz je tworzyć.

- Możliwość przetapiania surowców (zbędne)
-Mapa świata (spoko)
-Grafiki! (wiadomo....)
-Więcej dźwięków (aby klimatycznych)
-Możliwość jazdy na wierzchowcach (głupota)
-Więcej grafik! (aby były spójne)

Awatar użytkownika
KateRio22
Posty: 84
Rejestracja: pt gru 25, 2020 4:05 pm

Re: [RMXP] - Dream Warriors

Post autor: KateRio22 »

Obecnie robię mapki i inne systemy :D

Awatar użytkownika
KorHabas93
Posty: 52
Rejestracja: pn sty 24, 2022 11:54 pm

Re: [RMXP] - Dream Warriors

Post autor: KorHabas93 »

Błagam nie rób tego samego błędu co król HGS

Tego nawet nie chce mi się komentować.

Możliwość przetapiania surowców (zbędne)


Chłopak zaprezentował śliczną animację wydobywania surowców. Dlaczego ma się ograniczać i nie dać możliwości ich wytapiania? Będziesz to zbierał tylko dla samego faktu gromadzenia rudy? Zastanów się dwa razy zanim zaczniesz pieprzyć farmazony. Skoro ma animację => musi dodać kolejny etap. Inaczej jego praca pójdzie do kosza. Ja osobiście uważam, że zwykłe makerówy, byleby szybciej je odbębnić są nudne jak flaki z olejem. Czasami większy przesyt mechanik działa na korzyść. Zwłaszcza jak chcesz, by zagrał w to ktoś spoza zampkniętej grupki forumowiczów.

Ja mogę tylko rzecz, żebyś @KateRio robił swoje i ni słuchał nikogo. Zaraz ci namieszają głupotami w głowie. Będziesz chciał, to możesz tworzyć grę nawet 6 lat jak HGS i to będzie twoja sprawa. Pamiętaj, że ten, kto faktycznie chce zagrać i tak to zrobi. Zazwyczaj najwięcej do powiedzenia mają osoby, które nawet nie są zainteresowane grą. Mało kto rozumie osoby, które celują wyżej, ponad tą społeczność. Bo wszystkim się wydaje, że wiedzą najlepiej, a w praktyce wychodzi potem tak, że słuchasz każdego, dogadzasz i jeszcze ci naplują w twarz i mają czelność mówić / pisać, że nie działa tak jak powinno, bo inaczej sobie to wyobrażali. Nie spiesz się dzieciakU. Rób swoje, swoim tempem.

Awatar użytkownika
mickul7682
Posty: 108
Rejestracja: czw sie 06, 2020 11:58 am

Re: [RMXP] - Dream Warriors

Post autor: mickul7682 »

Jak Ci idzie tworzenie gry? Od dłuższego czasu nie ma żadnych wpisów.

Awatar użytkownika
KateRio22
Posty: 84
Rejestracja: pt gru 25, 2020 4:05 pm

Re: [RMXP] - Dream Warriors

Post autor: KateRio22 »

Obecnie czas egzaminów, koniec roku, dłubię, ale niedużo, wolę przysiąść jak będę miał pewność, że mogę przeznaczyć na to dużo czasu.

Awatar użytkownika
M-E-I
Posty: 95
Rejestracja: sob sty 30, 2021 9:43 am

Re: [RMXP] - Dream Warriors

Post autor: M-E-I »

Jak idzie z grą?
Czy cokolwiek idzie? :mrgreen:

Awatar użytkownika
KateRio22
Posty: 84
Rejestracja: pt gru 25, 2020 4:05 pm

Re: [RMXP] - Dream Warriors

Post autor: KateRio22 »

Podjąłem decyzję, że zrobię wersję demo gry, zawierającą część historii, kilka urozmaiceń i na tym poprzestanę. Nie odczuwam tyle frajdy z robienia gier, a szczególnie w rpg makerze. Tyle kłopotów i zmartwień na coś takiego to jak dla mnie bardzo nieopłacalna zabawa. Od dłuższego czasu korzystam z innych możliwości i dróg wyrażania siebie, które sprawiają mi satysfakcję i samospełnienie. Nie chcę więcej z dziecięcych rysuneczków robić czegoś co narobi mi wrogów, problemów psychicznych i innych rzeczy, bo nie jestem kimś kto wie jak sobie z tym poradzić. Absolutnie po dziurki w nosie mam to czy jestem paskiem, nie paskiem. Nierobem, pseudotwórcą, czy **uj wie co jeszcze. Chcę mieć spokój i spędzać czas nad czymś czym mogę dzielić się z innymi, ale i co sprawia mi radość. Kiedy wypuszczę demo, spodziewać się mnie tu można prawie w ogóle. Jedynie może w pomocy innym :D Wracając do wydania dema - jedyną moją motywacją jest to, że powiedziałem, że będzie. Dopilnuję, by było takie, żebym się tego nie wstydził, ale nie gwarantuję rewolucji, czy gry na niesamowitą notę. Nie czuję się w tym dobry, nie obiecuję idealnej jakości. Chciałbym, by nie była to po prostu strata czasu dla gracza. Pozdrawiam, liczę na wyrozumiałość.

ODPOWIEDZ