[RMXP] - Dream Warriors
Re: Heroes of Diwarla
Własna grafika, to podstawa dobrych gier. Im więcej własnych zasobów, tym gra bardziej nabiera swojego unikalnego charakteru. Zawsze powtarzałem, powtarzam i powtarzać będę. Lepiej zrobić swoją własną grafikę, niż używać gotowców. Tylko tak dany tytuł może posiadać coś, co wyróżni go na tle innych - podobnych i tworzonych w tym silniku.
Dobra decyzja!
Dobra decyzja!
Re: Heroes of Diwarla
Ty fajnie to wygląda
Już się nie mogę doczekać aż zagram i oczywiście nagram
Już się nie mogę doczekać aż zagram i oczywiście nagram
Re: Heroes of Diwarla
Grafika wygląda BARDZO, BARDZO DOBRZE!
Wooow
Wooow
Re: Heroes of Diwarla
Jak dla mnie to wygląda jak powiadomienie o chęci odpalania rpgmakera z doskosku i szukania do tego motywacji, a nie zapowiedź. Praktycznie nic nie wiadomo o czym jest ta zapowiedź. Nie ma prawie żadnych informacji o fabule i postaciach, a to podstawa i rzecz, która może ocalić ten tytuł. Póki co to nawet na zapowiedź nie wygląda. Jak dla mnie szanse, że z tego będzie coś grywalnego są mniejsze niż 1%
Re: Heroes of Diwarla
Nie zgdadzam się i tyle. Widziałem niejedną grę z rpgmakera z autorską grafiką, która przez brak ciekawej fabuły lub postaci i czegoś grywalnego wcale nie wyróżniała się na tle innych. Zdecydowanie fabuła potrafi z tego samego zestawu grafik wycisnąć różnorodne wrażenia w połączeniu z przebiegiem akcji. Różnorodne grafiki do tego samego niewiele dadzą.[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]sob maja 22, 2021 3:10 pmWłasna grafika, to podstawa dobrych gier. Im więcej własnych zasobów, tym gra bardziej nabiera swojego unikalnego charakteru. Zawsze powtarzałem, powtarzam i powtarzać będę. Lepiej zrobić swoją własną grafikę, niż używać gotowców. Tylko tak dany tytuł może posiadać coś, co wyróżni go na tle innych - podobnych i tworzonych w tym silniku.
Dobra decyzja!
Re: Heroes of Diwarla
Grafiki mi się również podobają. Ilość barwy: brązowego w brązowym jest idealna, oraz
45 stopni po lewej stronie dachu domku względem w porównaniu z bardziej kanciastą częścią po prawej mi również pasuje (tak śmieszkując)
Teraz jest widoczny w końcu progres prac nad projektem. Widać, że grafika się zmienia, wcześniej były pokazywane mechaniki, więc idziesz do przodu.
Mam tylko nadzieję że fabuła również będzie ciekawa i utrzyma mnie przy gre od początku do końca. Bo gra, może mieć cudowną grafikę, świetne dźwięki, ale na nic to się nie zda, jeśli fabuła będzie nieciekawa.
45 stopni po lewej stronie dachu domku względem w porównaniu z bardziej kanciastą częścią po prawej mi również pasuje (tak śmieszkując)
Teraz jest widoczny w końcu progres prac nad projektem. Widać, że grafika się zmienia, wcześniej były pokazywane mechaniki, więc idziesz do przodu.
Mam tylko nadzieję że fabuła również będzie ciekawa i utrzyma mnie przy gre od początku do końca. Bo gra, może mieć cudowną grafikę, świetne dźwięki, ale na nic to się nie zda, jeśli fabuła będzie nieciekawa.
Re: Heroes of Diwarla
dobry żart. minęło pół roku a jedyne co od początku pustej zapowiedzi to przedstawienie paru grafik z których stworzono screeny. tempo jest zastraszające rozwoju tej zapowiedzi, bo na grę z tego projektu nie liczę nawet xd[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]sob maja 22, 2021 2:08 pmW końcu rozwój gry nabiera tempa. Bardzo nowatorskie, ale zarazem klimatyczne i ładne te graficzki. Podobają mi się @KateRio
Re: Heroes of Diwarla
Nie dałem jeszcze dużo informacji CO NIE ZNACZY, ŻE ONE NIE ISTNIEJĄ, po prostu
muszę odpowiednio je ułożyć. Poza tym mówiłem wielkokrotnie, że błędem z mojej strony było robienie zbyt wcześnie zapowiedzi, bo rozpoczęciu kolejnej inkarnacji projektu. Grafikami się pochwaliłem, bo chciałem coś pokazać, że projekt żyje. Skoro grę spisujesz na straty, to po prostu ją zignoruj i nie pisz cały czas, że ona nie wyjdzie. Kieruję się zasadą Haxo:
muszę odpowiednio je ułożyć. Poza tym mówiłem wielkokrotnie, że błędem z mojej strony było robienie zbyt wcześnie zapowiedzi, bo rozpoczęciu kolejnej inkarnacji projektu. Grafikami się pochwaliłem, bo chciałem coś pokazać, że projekt żyje. Skoro grę spisujesz na straty, to po prostu ją zignoruj i nie pisz cały czas, że ona nie wyjdzie. Kieruję się zasadą Haxo:
"Tworzę grę dla siebie, dla własnej satysfakcji tworzenia. Jak komuś się ona spodoba, to się oczywiście ucieszę, ale nie zamierzam nikomu włazić w tyłek."
Re: Heroes of Diwarla
Budź się chłopie, przygoda czeka!
Re: Heroes of Diwarla
Śliczna ta graficzka. Nawet nie ma za mało czerwonego w czerwonym![Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]pt cze 04, 2021 10:32 pmBudź się chłopie, przygoda czeka!
Dzisiaj się nie staniesz czarnym paskiem.