
TYTUŁ: BIT MAN
WERSJA: 1.0
GATUNEK: Zręcznościowa
SILNIK: Rpg Maker 2k3
JĘZYK: PL
ROZMIAR 75,4 MB
DODATKOWE INFO Nie wymaga RTP!
-- -- --
[Link aktywny po zalogowaniu]
===============================================================
Witam, chciałbym zaprezentować moją pierwszą grę, nad którą pracowałem już od jakiegoś czasu i w końcu nastał ten dzień, że mogę ją opublikować.
Gra, gatunkowo jest zręcznościówką. W której gracz, głównie skupia się na gromadzeniu punktów.
Przechodzeniu z areny A do B, gdzie na końcu musi pokonać ostatniego przeciwnika.

Gra nosi tytuł BIT-MAN. Pracowałem nad nią kilka miesięcy, chodź gdyby nie dużo innych rzeczy które mnie odwlekały od jej tworzenia, czy też samo lenistwo. Zrobiłbym ją dużo, dużoooo, szybciej.


Projekt został stworzony w RM 2k3. W większości posiadam własną grafikę, którą samodzielnie malowałem. Oprawa dźwiękowa to w większości dźwięki z darmowych źródeł (ew. kilka się trafi z innych gier). Natomiast sam koncept, zrodził się z kilkunastu gier w które grałem 15 lat temu na NESie. Tak, gra, będzie przypominać (w mniejszym lub większym stopniu), twór, jakbyście wsadzili dyskietkę do pegasusa i włączyli starą nostalgiczną grę, a przynajmniej mam taką nadzieję, że zostanie w ten sposób odebrana.


Historia opowiada o bohaterze, który wykonując polecenie obecnego panującego władcy królestwa, by uratował jego córkę księżniczkę i ochronił ją, przed złymi antyherosami, którzy zaatakowali królestwo. BIT-MAN postanawia skryć się na [Link aktywny po zalogowaniu].. Jednak tajemnicza postać, która zapoczątkowała wojnę, odnajduje ich i nie cofnie się przed niczym, aby zrealizować swoje nikczemne plany.

Po starciu z czarodziejem, bohaterowi pomaga doktor. Wspólnie z BIT-MANEM przechodzą szeregi badań, aby w końcu zrealizować finalnie proces adaptowania po urazie i następnie przejść do etapu szkolenia. Przed bohaterem stoi ogromne zadanie ro zrealizowania. Ponieważ księżniczki strzeże potężny czarodziej i jego 5ciu rycerzy, których będzie musiał przezwyciężyć.


Gra nie będzie kompletnie przypominać typowych tworów z RPG Makera.
Od całkowicie przebudowanego menu, aż po wszelkie mechaniki i systemy, które wprowadziłem.
(Nie chcę zdradzać wszystkiego). Ale, aby najlepiej was nakierować o co w tym wszystkim chodzi. Będzie to coś na wzór Pac-Mana.
Kilkadziesiąt aren, na których gracz musi zdobyć konkretną ilość punktów, aby móc przejść do kolejnej.
Na zakończeniu każdej z aren, przyjdzie nam zawalczyć z BOSSEM, czyli ww. rycerzami czarnoksiężnika.
Każdy z nich reprezentuje inny świat. (Wodę, Przyrodę, Ziemię, Powietrze, Ogień). W zasadzie, czy żywioły mają wpływ na rozgrywkę ?
Poza aspektem wizualnym, oraz klimatem dźwiękowym, większego wpływu na grę one nie mają.




Przed każda areną, gracz ma możliwość przygotować się i zakupić specjalne Umiejętności, które może nabyć po pokonaniu każdego bossa.
Np. za pokonanie, bossa który reprezentuje Powietrze, gracz, otrzyma możliwość - Odrzucania przeciwników, którzy będą zbyt blisko gracza.
Za każdego pokonanego bossa, jest nowa zdolność. Plus, w trakcie rozgrywki, gracz będzie miał możliwość korzystania z jednorazowych wzmocnień.
(spowolnienie czasu, wzrost siły, czy zdetonowanie wszystkich przeciwników na mapie).

Dodatkowo, stworzyłem również panel Statystyk, gdzie gracz będzie posiadał wgląd do poszczególnych informacji, takich jak np. Ile wykorzystał umiejętności, ile zaliczył zgonów czy zwycięstw. Tak, by wszystko to co robi w grze, nie odchodziło w zapomnienie.


Myślę że na ten moment nie mam co już więcej się rozpisywać. Tak, wiem, niektórzy będą prosić o filmiki z samego gameplayu, natomiast z tym się wstrzymam i nie chce wszystkiego prezentować. Dla tych, którzy będą śledzić poczynania i tak pobiorą grę i sprawdzą wszystko samodzielnie. Możecie być spokojni, od zapowiedzi do jej wydania dzieli nas kilkanaście dni. (2-3tygodnie maksymalnie). Spodziewajcie się 8bitowych grafik, klimatycznych melodii , fabularnych cutscenek i przyjemnej zabawy.
Dla zniecierpliwionych, aby zaspokoić waszą ciekawość, poniżej prezentacja umiejętności z gry.
[PRZYŚPIESZENIE]




[Kilka dźwięków]
[Link aktywny po zalogowaniu]
[Link aktywny po zalogowaniu]
[Link aktywny po zalogowaniu]
[Link aktywny po zalogowaniu]
[Link aktywny po zalogowaniu]
[Link aktywny po zalogowaniu]
[Link aktywny po zalogowaniu]
[Link aktywny po zalogowaniu]
PODZIĘKOWANIA
Tutaj swoją wdzięczność kieruję do testerów gry: Goblina, KateRio, Witcherka, Pinroza, McLarena, Reptile,
Pomooc przy programowaniu systemów: HGS
Pomoc w programowaniu i przy całokształcie projektu: Reptile
Gdyby był jakieś pytania, pozostaję do dyspozycji. =]
Jedynie o co proszę, to trzymać kciuki za wytrwałość i siłę w ukończeniu gry.
Jeśli najdzie potrzeba będę dodawał więcej informacji. Pozdrawiam serdecznie.
________________________________________________________
_________________________________
