Wyspa03 - Koncepcja układu miast i innych bogów
Symbole 4/30 bogów
Trello projektu umożliwia dokładne zobaczenie jak ma się status prac nad grą. Informacje na stronie aktualizuję co kilka dni:
[Link aktywny po zalogowaniu]
@Rubin
HGS, ty zamiast non stop dodawać jakieś bajery, to weź te grę w końcu zrób i wydaj bo coś czuje że szybciej dostaniemy Wiedźmina niżeli Eden.
Nawet nie wiesz jak bardzo mam ochotę wrócić do pracy nad Pogromcą II. Jednak powstrzymuję się, by najpierw zrobić Eden demo. Mam masę inspiracji, konceptów i ofert pomocy przy aktualizacji Skandynawskiej. Obiecałem zrobić Eden w wersji demo i zależy mi na jakości gry. Mogę zapewnić, że gra będzie prosta, przyjemna i klimatyczna. Głównie najwięcej roboty zajmuje mi optymalizacja. Trzeba pamiętać, że Eden mimo swojej prostoty jest grą RTS, gdzie wszystkie wioski dostępne na wyspie są od siebie niezależne. Obecnie udało mi się wprowadzić 4 grywalne wioski, które każda z nich jest osobnym bytem. Jest nawet pierwsze SI przeciwnego boga, który narazie dba o swoją wioskę, jednak w najbliższym czasie dodam mu skrypt, który będzie odpowiadał za zarządzanie armią, podbijaniem wiosek neutralnych i gracza. Pojawią się trzy wersje tego skryptu:
- Łatwa, średnia i trudna. Oznacza to, że będę mógł przypisać dane zachowania różnym bogom. Na przykład moje SI pozwoli mi na to, czy gracz jest sojusznikiem danego boga i czy ten będzie mu w jakiś sposób pomagał. Jakie cuda będą używane i jak wielką agresją będzie pałać do nas sztuczna inteligencja danego przeciwnika.
@PInroz
Wiedźmina 4, jeżeli już
W sumie Rubin trochę racji ma. HGS jest jak Ubisoft... Ładuje tyle kontentu, że pewnie i tak większość pozostanie przy 20% autentycznej gry. A ja będę narzekał bo znowu nie zagram w grę HGSa bo za słaby sprzęt :/ Pamiętaj idź w jakość a nie ilość. No chyba że tworzysz grę pokroju Terrarii to ilość jest mile widziana
Wolę dać więcej, niż gra ma pozostawiać niedosyt. Co do Edenu no cóż... gra długa nie będzie, więc przykładam się do jej klimatu. Z czasem, jeśli się spodoba pełna wersja to pojawi się więcej map z misjami kampanii. Prócz tego przewiduję mapy potyczkowe, oraz całe wsparcie moderskie, by tworzyć własne mapy i wariacje wysp. Pojawi się stosowna instrukcja jak dodawać własne wyspy, a z poziomu menu będą dostępne sloty na własne wyspy. Jednym słowem, będzie full serwis, by wgrywać własne mapki do Edenu. Pogromca II jest moim dzieckiem, które chcę dopieścić i z pewnością będzie to gra, która obali wszystkie dotychczasowe ograniczenia na RPG Maker XP. Będzie to gra idealna w moim odczuciu, jeśli chodzi o RPG i złożoność świata. Eden jest odskocznią, więc z pewnością nie ma co się spodziewać, że poświęcę mu tyle uwagi co PII. Natomiast chcę, by była to dobra gra, tak jak to obiecałem
@Teo
Grafika zaprezentowana przez Haxo, bardzo ładna.
Staram się. Oczywiście to są jeszcze dość surowe mapy, gdyż nie ma na nich wielu obiektów, które planuję dodać. Na przykład trawa itp
Koncept Arty: