Strona 5 z 17

Re: [RMXP]Eden

: sob mar 13, 2021 12:29 am
autor: Yami
Gra się bardzo rozwija w dobrym kierunku.

Re: [RMXP]Eden

: czw mar 25, 2021 2:22 pm
autor: HGS
W grze pojawi się Dubbing. Z nowszych wiadomości. Mogę tylko powiedzieć, że będzie on na jednym z najwyższych możliwych poziomów jak na standardy polskiej sceny makera :) . Prócz tego cały czas trwają prace stabilizujące grę, oraz tworzone są assety graficzne i dźwiękowe.

Re: [RMXP]Eden

: czw mar 25, 2021 2:42 pm
autor: Rubin
[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
czw mar 25, 2021 2:22 pm
W grze pojawi się Dubbing. Z nowszych wiadomości. Mogę tylko powiedzieć, że będzie on na jednym z najwyższych możliwych poziomów jak na standardy polskiej sceny makera :) . Prócz tego cały czas trwają prace stabilizujące grę, oraz tworzone są assety graficzne i dźwiękowe.
no w końcu namiastka jakiegoś info. Miałem okazję usłyszeć próbkę i powiem szczerze że jest mega. Zwłaszcza kwestie @Dokura. Czekam na eden z niecierpliwością.

Re: [RMXP]Eden

: czw mar 25, 2021 3:26 pm
autor: HGS
Za jakiś czas próbki opublikuję i tutaj, a właściwie kwestie dialogowe, które oficjalnie będą już w grze w ramach przedsmaku fabularnego :P

Re: [RMXP]Eden

: sob mar 27, 2021 11:27 am
autor: S0LDIER
Jestem bardzo ciekaw tej gry z tego względu, że grałem w pogromcę i wiem, że Haxo bardzo mocno angażuje się w swoje uniwersa i wychodzą naprawdę bardzo, bardzo, dobre gry.
Widziałem informacje że do prac nad projektem zostały zaangażowane grupki osób, odpowiedzialnych za dubbing. Projekt od dema, do wersji w której obecnie się znajduje, zmienił się nie do poznania. Jestem bardzo ciekaw jaki będzie finalny efekt.

Re: [RMXP]Eden

: ndz mar 28, 2021 12:42 pm
autor: HGS
Gra się rozwija dość dynamicznie, z uwagi na to, że zaangażowałem w Eden aktualnie już 32 osoby. Będzie to gra ze stosunkowo wysokiej półki jeśli chodzi o polskie standardy RM. Nie wiem czy swoim rozmachem nie przewyższy samego Pogromcy z uwagi na to, że gameplay będzie tutaj dużo łatwiejszy do przyswojenia. Gwarantuję również dobrą oprawę audio/wizualną, oraz ciekawą fabułę. Nie wykluczam także kilku mniej lub bardziej ciekawych niespodzianek. Jutro będę testował nowe SI wieśniaków, gdzie będą oni reagować na to co wyprawiamy w wiosce. Do tego dochodzi nowa mechanika zarządzania armią. Oto lista rzeczy, które się zmieniły i które planuję w tym tygodniu:

Plany:
- Zmiana balansu rozgrywki
- Zmiany kosztów armii
- Dodanie pierwszej, grywalnej mapy [do testów]
- Dodanie do gry 50 nowych obiektów dekoracyjno / funkcjonalno / fabularnych
- Dodanie opisu fabuły gry [treściwa adnotacja na ten temat]
- W planach mam aktualnie, by gra posiadała aż 22 grywalne wyspy i opowiadała historię, aż 30 bogów.
- Planowane jest dodanie wioski japońskiej, nordyckiej i celtyckiej
- Planowane jest zwiększenie limitu zabudowy wioski pobocznej z 25 - 50
- Planowane jest dodanie trzeciej wioski na mapie, która jest w pełni funkcjonalną i niezależną osadą
- Planowane jest dodanie pierwszego SI wrogiego boga
- Planowane jest dodanie pierwszego SI przyjaznego boga

Zmiany:
- Zmieniono natchnionego czempiona, na natchnionego rozpłodnika [będzie on odpowiadał za zwiększony przyrost populacji w wiosce]
- Zmieniono sposób wyświetlania informacji o wiosce
- Zmieniono kilka pomniejszych systemów odpowiedzialnych za obliczanie surowców
- Zmieniono kilka grafik
- Zmieniono stare tilesety Indian, na nowe - ładniejsze

Spoiler:
Zmieniłem układ panelu HUD, oraz dodałem możliwość zarządzania armiami. Od teraz gracz może wysłać armię do walki, a widoczna na dole ikona żołnierzy informuje, co się z nimi aktualnie dzieje. Żołnierze, którzy nie są przypisani do żadnej armii, automatycznie bronią głównego miasta. Obrazek

Re: [RMXP]Eden

: pn mar 29, 2021 2:38 am
autor: Diego
Eden zapowiada się bardzo, bardzo obiecująco. Widać znaczy progres pomiędzy grą która została pokazana w pierwszych dniach zapowiedzi, a teraz. Zmieniła się diametralnie nie do poznania i jest tutaj bardzo ogromny progres.
Jestem wręcz zdumiony, co będzie można zobaczyć w Edenie, a jeszcze bardziej wyczekuję dubbingu, który jest tak bardzo zachwalany przez komentujących. Czekam z niecierpliwością :mrgreen: :geek: :geek:

Re: [RMXP]Eden

: pn mar 29, 2021 12:43 pm
autor: mickul7682
Podoba mi się najnowszy zrzut ekranu, chociaż dostrzegam lekki konflikt perspektyw niektórych postaci i obiektów względem mapy. Sam poziom wygląda bardzo szczegółowo i to mi się podoba. Widać wysoki poziom wykonani i to, że chcesz się przyłożyć do tej gry. Słyszałem o dubbingu, ba nawet miałem okazję go posłuchać, jednak w tej chwili trudno mi powiedzieć, czy w samej grze będzie on dobry. Słyszałem jedynie próbki, które były zrealizowane dobrze z aspiracjami na bardzo dobrze. Kiedy przewidywana premiera demo? Czy mógłbyś zdradzić coś więcej na temat samej gry? Ja wiem, że i tak masz tendencję do chwalenia się na prawo i lewo swoimi projektami, ale cholernie mnie twój Eden ciekawi i sam rozumiesz...

Re: [RMXP]Eden

: wt mar 30, 2021 12:53 am
autor: Akser
widzialem ze wrzucasz rzeczy z gry na gamejolt.com i tak postanowilem ze napisze
bo kwestie dubbingowe ktore robisz ty i twoja ekipa deklaruja sie swietnie gra sie bardzo mocno rozwinela i moze sie obrazisz ale czekam na nia bardziej niz na pogromce chyba juz to mowilem ale powtorze mimo wszystko :D

jestem ciekaw w ktora strone pojdzie rozwoj przeciwnikow jak beda wygladac wioski jak bedzie wygladac walka z wrogiem
tyle pytan ale nie mow wszystkiego daj mi ten niedosyt do premiery gry :lol:

Re: [RMXP]Eden

: wt mar 30, 2021 4:59 am
autor: HGS
Cieszę się, że moje zapowiedzi i gry budzą tak pozytywne reakcje. Muszę z przykrością poinformować, że niestety, ale nie mogę zbyt wiele zdradzać w kwestii Edenu, jeśli chodzi o mechaniki, czy fabułę. Zmierzam do tego, by Eden nie obiecywał zbyt wiele i w momencie, gdy za dużo naobiecuję, to później mogą być rozczarowania. Jestem na etapie testowania wydajności większej liczby mieszkańców i wiosek. Aktualnie w grze są dwie - niezależne od siebie osady i bardzo bym chciał, żeby były one dopiero wstępem do czegoś więcej. Już mam w planach całkiem pokaźnych rozmiarów wyspy z różnymi bogami, którzy traktują nas jak wroga lub sojusznika w zależności od naszych decyzji fabularnych. To wszystko wymaga dogłębnej analizy. Mogę jednak obiecać, że zapowiedź gry ulegnie przebudowaniu i opiszę dokładniej poszczególne moce, a może nawet porobię gify z ich animacjami :). Prócz tego dodam kilka nowych zdjęć z assetów innych wiosek. W tym zapowiedzianych Japończyków, Celtów i Wikingów. By nie robić zbyt dużych spoilerów, to niektóre elementy będą pozakrywane, by móc samemu odkryć je w grze.

Dziś będę dokańczał system dowodzenia armią i dojdzie walka między wojskami. Prócz tego chcę zaimplementować walki chowańców [boskich istot] i będzie to minigra rodem z jRPG. Tak... Haxo dodaje do Edenu coś dla fanów jRPG. Będzie to dużo prostsze i bardziej czytelne rozwiązanie dla walk chowańców, niż bawienie się w skomplikowane mechanizmy, a przy tym spełni swoją rolę.

Dojdą również nowe cuda dedykowane chowańcom w Edenie. Natomiast jakie to będą cuda, cóż... tego zdradzić póki co nie mogę.