[RMXP]Eden Universe
Re: [RMXP]Eden
Gra się bardzo rozwija w dobrym kierunku.
Re: [RMXP]Eden
W grze pojawi się Dubbing. Z nowszych wiadomości. Mogę tylko powiedzieć, że będzie on na jednym z najwyższych możliwych poziomów jak na standardy polskiej sceny makera . Prócz tego cały czas trwają prace stabilizujące grę, oraz tworzone są assety graficzne i dźwiękowe.
Re: [RMXP]Eden
no w końcu namiastka jakiegoś info. Miałem okazję usłyszeć próbkę i powiem szczerze że jest mega. Zwłaszcza kwestie @Dokura. Czekam na eden z niecierpliwością.[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]czw mar 25, 2021 2:22 pmW grze pojawi się Dubbing. Z nowszych wiadomości. Mogę tylko powiedzieć, że będzie on na jednym z najwyższych możliwych poziomów jak na standardy polskiej sceny makera . Prócz tego cały czas trwają prace stabilizujące grę, oraz tworzone są assety graficzne i dźwiękowe.
Re: [RMXP]Eden
Za jakiś czas próbki opublikuję i tutaj, a właściwie kwestie dialogowe, które oficjalnie będą już w grze w ramach przedsmaku fabularnego
Re: [RMXP]Eden
Jestem bardzo ciekaw tej gry z tego względu, że grałem w pogromcę i wiem, że Haxo bardzo mocno angażuje się w swoje uniwersa i wychodzą naprawdę bardzo, bardzo, dobre gry.
Widziałem informacje że do prac nad projektem zostały zaangażowane grupki osób, odpowiedzialnych za dubbing. Projekt od dema, do wersji w której obecnie się znajduje, zmienił się nie do poznania. Jestem bardzo ciekaw jaki będzie finalny efekt.
Widziałem informacje że do prac nad projektem zostały zaangażowane grupki osób, odpowiedzialnych za dubbing. Projekt od dema, do wersji w której obecnie się znajduje, zmienił się nie do poznania. Jestem bardzo ciekaw jaki będzie finalny efekt.
Re: [RMXP]Eden
Gra się rozwija dość dynamicznie, z uwagi na to, że zaangażowałem w Eden aktualnie już 32 osoby. Będzie to gra ze stosunkowo wysokiej półki jeśli chodzi o polskie standardy RM. Nie wiem czy swoim rozmachem nie przewyższy samego Pogromcy z uwagi na to, że gameplay będzie tutaj dużo łatwiejszy do przyswojenia. Gwarantuję również dobrą oprawę audio/wizualną, oraz ciekawą fabułę. Nie wykluczam także kilku mniej lub bardziej ciekawych niespodzianek. Jutro będę testował nowe SI wieśniaków, gdzie będą oni reagować na to co wyprawiamy w wiosce. Do tego dochodzi nowa mechanika zarządzania armią. Oto lista rzeczy, które się zmieniły i które planuję w tym tygodniu:
Plany:
- Zmiana balansu rozgrywki
- Zmiany kosztów armii
- Dodanie pierwszej, grywalnej mapy [do testów]
- Dodanie do gry 50 nowych obiektów dekoracyjno / funkcjonalno / fabularnych
- Dodanie opisu fabuły gry [treściwa adnotacja na ten temat]
- W planach mam aktualnie, by gra posiadała aż 22 grywalne wyspy i opowiadała historię, aż 30 bogów.
- Planowane jest dodanie wioski japońskiej, nordyckiej i celtyckiej
- Planowane jest zwiększenie limitu zabudowy wioski pobocznej z 25 - 50
- Planowane jest dodanie trzeciej wioski na mapie, która jest w pełni funkcjonalną i niezależną osadą
- Planowane jest dodanie pierwszego SI wrogiego boga
- Planowane jest dodanie pierwszego SI przyjaznego boga
Zmiany:
- Zmieniono natchnionego czempiona, na natchnionego rozpłodnika [będzie on odpowiadał za zwiększony przyrost populacji w wiosce]
- Zmieniono sposób wyświetlania informacji o wiosce
- Zmieniono kilka pomniejszych systemów odpowiedzialnych za obliczanie surowców
- Zmieniono kilka grafik
- Zmieniono stare tilesety Indian, na nowe - ładniejsze
Plany:
- Zmiana balansu rozgrywki
- Zmiany kosztów armii
- Dodanie pierwszej, grywalnej mapy [do testów]
- Dodanie do gry 50 nowych obiektów dekoracyjno / funkcjonalno / fabularnych
- Dodanie opisu fabuły gry [treściwa adnotacja na ten temat]
- W planach mam aktualnie, by gra posiadała aż 22 grywalne wyspy i opowiadała historię, aż 30 bogów.
- Planowane jest dodanie wioski japońskiej, nordyckiej i celtyckiej
- Planowane jest zwiększenie limitu zabudowy wioski pobocznej z 25 - 50
- Planowane jest dodanie trzeciej wioski na mapie, która jest w pełni funkcjonalną i niezależną osadą
- Planowane jest dodanie pierwszego SI wrogiego boga
- Planowane jest dodanie pierwszego SI przyjaznego boga
Zmiany:
- Zmieniono natchnionego czempiona, na natchnionego rozpłodnika [będzie on odpowiadał za zwiększony przyrost populacji w wiosce]
- Zmieniono sposób wyświetlania informacji o wiosce
- Zmieniono kilka pomniejszych systemów odpowiedzialnych za obliczanie surowców
- Zmieniono kilka grafik
- Zmieniono stare tilesety Indian, na nowe - ładniejsze
Spoiler:
Re: [RMXP]Eden
Eden zapowiada się bardzo, bardzo obiecująco. Widać znaczy progres pomiędzy grą która została pokazana w pierwszych dniach zapowiedzi, a teraz. Zmieniła się diametralnie nie do poznania i jest tutaj bardzo ogromny progres.
Jestem wręcz zdumiony, co będzie można zobaczyć w Edenie, a jeszcze bardziej wyczekuję dubbingu, który jest tak bardzo zachwalany przez komentujących. Czekam z niecierpliwością
Jestem wręcz zdumiony, co będzie można zobaczyć w Edenie, a jeszcze bardziej wyczekuję dubbingu, który jest tak bardzo zachwalany przez komentujących. Czekam z niecierpliwością
- mickul7682
- Posty: 119
- Rejestracja: czw sie 06, 2020 11:58 am
Re: [RMXP]Eden
Podoba mi się najnowszy zrzut ekranu, chociaż dostrzegam lekki konflikt perspektyw niektórych postaci i obiektów względem mapy. Sam poziom wygląda bardzo szczegółowo i to mi się podoba. Widać wysoki poziom wykonani i to, że chcesz się przyłożyć do tej gry. Słyszałem o dubbingu, ba nawet miałem okazję go posłuchać, jednak w tej chwili trudno mi powiedzieć, czy w samej grze będzie on dobry. Słyszałem jedynie próbki, które były zrealizowane dobrze z aspiracjami na bardzo dobrze. Kiedy przewidywana premiera demo? Czy mógłbyś zdradzić coś więcej na temat samej gry? Ja wiem, że i tak masz tendencję do chwalenia się na prawo i lewo swoimi projektami, ale cholernie mnie twój Eden ciekawi i sam rozumiesz...
Re: [RMXP]Eden
widzialem ze wrzucasz rzeczy z gry na gamejolt.com i tak postanowilem ze napisze
bo kwestie dubbingowe ktore robisz ty i twoja ekipa deklaruja sie swietnie gra sie bardzo mocno rozwinela i moze sie obrazisz ale czekam na nia bardziej niz na pogromce chyba juz to mowilem ale powtorze mimo wszystko
jestem ciekaw w ktora strone pojdzie rozwoj przeciwnikow jak beda wygladac wioski jak bedzie wygladac walka z wrogiem
tyle pytan ale nie mow wszystkiego daj mi ten niedosyt do premiery gry
bo kwestie dubbingowe ktore robisz ty i twoja ekipa deklaruja sie swietnie gra sie bardzo mocno rozwinela i moze sie obrazisz ale czekam na nia bardziej niz na pogromce chyba juz to mowilem ale powtorze mimo wszystko
jestem ciekaw w ktora strone pojdzie rozwoj przeciwnikow jak beda wygladac wioski jak bedzie wygladac walka z wrogiem
tyle pytan ale nie mow wszystkiego daj mi ten niedosyt do premiery gry
Re: [RMXP]Eden
Cieszę się, że moje zapowiedzi i gry budzą tak pozytywne reakcje. Muszę z przykrością poinformować, że niestety, ale nie mogę zbyt wiele zdradzać w kwestii Edenu, jeśli chodzi o mechaniki, czy fabułę. Zmierzam do tego, by Eden nie obiecywał zbyt wiele i w momencie, gdy za dużo naobiecuję, to później mogą być rozczarowania. Jestem na etapie testowania wydajności większej liczby mieszkańców i wiosek. Aktualnie w grze są dwie - niezależne od siebie osady i bardzo bym chciał, żeby były one dopiero wstępem do czegoś więcej. Już mam w planach całkiem pokaźnych rozmiarów wyspy z różnymi bogami, którzy traktują nas jak wroga lub sojusznika w zależności od naszych decyzji fabularnych. To wszystko wymaga dogłębnej analizy. Mogę jednak obiecać, że zapowiedź gry ulegnie przebudowaniu i opiszę dokładniej poszczególne moce, a może nawet porobię gify z ich animacjami . Prócz tego dodam kilka nowych zdjęć z assetów innych wiosek. W tym zapowiedzianych Japończyków, Celtów i Wikingów. By nie robić zbyt dużych spoilerów, to niektóre elementy będą pozakrywane, by móc samemu odkryć je w grze.
Dziś będę dokańczał system dowodzenia armią i dojdzie walka między wojskami. Prócz tego chcę zaimplementować walki chowańców [boskich istot] i będzie to minigra rodem z jRPG. Tak... Haxo dodaje do Edenu coś dla fanów jRPG. Będzie to dużo prostsze i bardziej czytelne rozwiązanie dla walk chowańców, niż bawienie się w skomplikowane mechanizmy, a przy tym spełni swoją rolę.
Dojdą również nowe cuda dedykowane chowańcom w Edenie. Natomiast jakie to będą cuda, cóż... tego zdradzić póki co nie mogę.
Dziś będę dokańczał system dowodzenia armią i dojdzie walka między wojskami. Prócz tego chcę zaimplementować walki chowańców [boskich istot] i będzie to minigra rodem z jRPG. Tak... Haxo dodaje do Edenu coś dla fanów jRPG. Będzie to dużo prostsze i bardziej czytelne rozwiązanie dla walk chowańców, niż bawienie się w skomplikowane mechanizmy, a przy tym spełni swoją rolę.
Dojdą również nowe cuda dedykowane chowańcom w Edenie. Natomiast jakie to będą cuda, cóż... tego zdradzić póki co nie mogę.