[RMXP]Eden Universe

Dział projektów w pierwszej fazie tworzenia (tytuł, informacje pierwotne, skromna prezentacja projektu).
Awatar użytkownika
HGS
Posty: 341
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [RMXP]Eden

Post autor: HGS »

Eden to projekt drugorzędny. Pogromca II w tym momencie jest łatany. Poza tym kompozytor muzyki ma aktualnie zawalony grafik i czekam aż stworzy nowe kompozycje muzyczne. Mam nagrany materiał dubbingu na pierwszą wyspę i rozpisywany jest scenariusz na drugą i trzecią. Prócz tego staram się rozkminić jakiś sensowny system zarządzania armią, by było to dość intuicyjne. Cały wątek gospodarczy gry działa i ma się dobrze. Mam nawet przygotowane już potencjalne scenariusze i wizualizacje map 1, 2, 3 i 4. Po prostu demo się opóźni, ale to standard w przypadku moich gier.

Na moje gry się czeka długo, ale ja idę w jakość, a nie ilość. Dlatego taki SE jest tymczasowo wstrzymany, bo nie jestem w stanie prowadzić trzech projektów na raz. Pogromca II doczeka się jeszcze w tym roku aktualizacji. Potężnej aktualizacji. To jednak nie jest wątek poświęcony Pogromcy.

Awatar użytkownika
Natan Zuckerkandl
Posty: 167
Rejestracja: ndz gru 13, 2020 3:18 am

Re: [RMXP]Eden

Post autor: Natan Zuckerkandl »

@HGS co wiadomo o projekcie?

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 341
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [RMXP]Eden

Post autor: HGS »

Chciałbym zaprezentować wam nową kompozycję muzyczną do Edenu. Michał Wilk-Krzemiński właśnie opublikował motyw dla dobrych bogów w tym Kazeirona :)
###09 Eden - Kazeiron God Prócz tego prezentuję najnowszy screen z rozwijanej wersji gry. Demo pojawi się niebawem
Spoiler:
[mam nadzieję]
Obrazek

Awatar użytkownika
mickul7682
Posty: 119
Rejestracja: czw sie 06, 2020 11:58 am

Re: [RMXP]Eden

Post autor: mickul7682 »

Bardzo podoba mi się to, że te grafiki są takie... kolorowe. Nie wszystko do siebie mam wrażenie pasuje, ale ogólnie rzecz ujmując ta gra wygląda lepiej niż Pogromca II. Mimo tego, że wkładasz w nią mniej pracy zapewne.

Awatar użytkownika
Natan Zuckerkandl
Posty: 167
Rejestracja: ndz gru 13, 2020 3:18 am

Re: [RMXP]Eden

Post autor: Natan Zuckerkandl »

@HGS soundtrack mega 8-) Może jakiś gameplay z rozgrywki? :mrgreen:

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 341
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [RMXP]Eden

Post autor: HGS »

###10 Eden - Vulcanos God

Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:23 pm

Re: [RMXP]Eden

Post autor: McLaren »

@HGS, ale jestem ciekaw, jak się będzie grało ;)

Awatar użytkownika
Rubin
Posty: 324
Rejestracja: czw maja 14, 2020 2:33 pm

Re: [RMXP]Eden

Post autor: Rubin »

Ja się pytam gdzie jesr Eden. Czekam i czekam na tę grę, a robota stoi =] lub, jest robione co innego niż powinno (kaszel) ehemm... ehemm.. Pogromca (kaszel) ;d

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 341
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [RMXP]Eden

Post autor: HGS »

Jak uznam, że projekt jest gotowy, to będzie wydany. Tak na prawdę czekam na utwory muzyczne, które mają opóźniania z powodu studiów muzycznych osoby, która się tym zajmuje. Są rzeczy ważne i ważniejsze. Ja nie naciskam na swoich ludzi. To nie są niewolnicy, też mają swoje życie. Co nie zmienia faktu, że powoli rozwijam obie gry.

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 341
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [RMXP]Eden

Post autor: HGS »

Zaczynam implementować pierwszą wyspę. Muszę sam dokonać testu ciągłości gameplay'u i przy okazji balansu rozgrywki, a co za tym idzie powoli zmierzamy ku pierwszej wersji testowej demo gry Eden. Tak się prezentuje plan wyglądu pierwszej wyspy, wraz z układem miast :)

Obrazek

Kolorem morskim zazanczyłem wioskę gracza. Tak, będziemy zaczynali grać z plemieniem azteków. Wioski neutralne zaznaczono kolorem białym. Kolor brązowy odpowiada wszelkim murom, barykadom i płotkom. Gęste lasy zaznaczono kolorem zielonym, a fiolet oznacza budynki neutralne, które nie mają żadnej przynależności kulturowej, co nie zmienia faktu, że dalej można je zniszczyć! :twisted:

ODPOWIEDZ