[RMXP]Eden Universe

Dział projektów w pierwszej fazie tworzenia (tytuł, informacje pierwotne, skromna prezentacja projektu).
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 213
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:35 pm

Re: [RMXP]Eden

Post autor: PInroz »

[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
śr kwie 21, 2021 9:39 pm
Coś w tym stylu, anioł pasuje jak ulał do gry
Zgadzam się z McLarenem, chciałbym mieć takiego anioła stróża :o Miałbym wtedy własną Waifu :mrgreen:

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 341
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [RMXP]Eden

Post autor: HGS »

Degeneraci... Ha tfu! Nie znacie się :D
Nie no akurat grafiki postaci są w mojej ocenie adekwatne do odgrywanych ról. Nie są to bowiem istoty boskie, a tylko sumienie gracza. Więc no :)
Kobieca wersja anioła byłaby ciekawa, tylko problem leży w tym, że mało dziewczyn ma dobry głos, by podłożyć pod taką postać :)
Aktualnie pracujemy nad assetami dla wiosek Celtyckiej, Nordyckiej i Egipskiej. Prócz tego rozpisywana jest druga wyspa. Powstaje również nowa ścieżka dźwiękowa dla potyczek chowańców i armii.

Awatar użytkownika
Rubin
Posty: 324
Rejestracja: czw maja 14, 2020 2:33 pm

Re: [RMXP]Eden

Post autor: Rubin »

Mi natomaist znacznie podba się wersja Haxo.
Pinroz i Mclaren to homofoby, chcą tylko mieć dwie płcie. Kobieta i Mężczyzna. Nie biotą pod uwagę osób, które czują się pośrodku, lub inaczej. Nie ładnie. :D

HGS, ty zamiast non stop dodawać jakieś bajery, to weź te grę w końcu zrób i wydaj bo coś czuje że szybciej dostaniemy Wiedźmina niżeli Eden. ;)

Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 213
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:35 pm

Re: [RMXP]Eden

Post autor: PInroz »

[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
czw kwie 22, 2021 1:16 pm
szybciej dostaniemy Wiedźmina niżeli Eden.
Wiedźmina 4, jeżeli już :lol: W sumie Rubin trochę racji ma. HGS jest jak Ubisoft... Ładuje tyle kontentu, że pewnie i tak większość pozostanie przy 20% autentycznej gry. A ja będę narzekał bo znowu nie zagram w grę HGSa bo za słaby sprzęt :/ Pamiętaj idź w jakość a nie ilość. No chyba że tworzysz grę pokroju Terrarii to ilość jest mile widziana :mrgreen:

Awatar użytkownika
Teo
Posty: 126
Rejestracja: pt wrz 25, 2020 8:46 pm

Re: [RMXP]Eden

Post autor: Teo »

Grafika zaprezentowana przez Haxo, bardzo ładna.

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 341
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [RMXP]Eden

Post autor: HGS »

Wyspa03 - Koncepcja układu miast i innych bogów Obrazek Symbole 4/30 bogów
Spoiler:
Obrazek
Trello projektu umożliwia dokładne zobaczenie jak ma się status prac nad grą. Informacje na stronie aktualizuję co kilka dni:
[Link aktywny po zalogowaniu]

@Rubin
HGS, ty zamiast non stop dodawać jakieś bajery, to weź te grę w końcu zrób i wydaj bo coś czuje że szybciej dostaniemy Wiedźmina niżeli Eden. ;)
Nawet nie wiesz jak bardzo mam ochotę wrócić do pracy nad Pogromcą II. Jednak powstrzymuję się, by najpierw zrobić Eden demo. Mam masę inspiracji, konceptów i ofert pomocy przy aktualizacji Skandynawskiej. Obiecałem zrobić Eden w wersji demo i zależy mi na jakości gry. Mogę zapewnić, że gra będzie prosta, przyjemna i klimatyczna. Głównie najwięcej roboty zajmuje mi optymalizacja. Trzeba pamiętać, że Eden mimo swojej prostoty jest grą RTS, gdzie wszystkie wioski dostępne na wyspie są od siebie niezależne. Obecnie udało mi się wprowadzić 4 grywalne wioski, które każda z nich jest osobnym bytem. Jest nawet pierwsze SI przeciwnego boga, który narazie dba o swoją wioskę, jednak w najbliższym czasie dodam mu skrypt, który będzie odpowiadał za zarządzanie armią, podbijaniem wiosek neutralnych i gracza. Pojawią się trzy wersje tego skryptu:
- Łatwa, średnia i trudna. Oznacza to, że będę mógł przypisać dane zachowania różnym bogom. Na przykład moje SI pozwoli mi na to, czy gracz jest sojusznikiem danego boga i czy ten będzie mu w jakiś sposób pomagał. Jakie cuda będą używane i jak wielką agresją będzie pałać do nas sztuczna inteligencja danego przeciwnika.

@PInroz
Wiedźmina 4, jeżeli już :lol: W sumie Rubin trochę racji ma. HGS jest jak Ubisoft... Ładuje tyle kontentu, że pewnie i tak większość pozostanie przy 20% autentycznej gry. A ja będę narzekał bo znowu nie zagram w grę HGSa bo za słaby sprzęt :/ Pamiętaj idź w jakość a nie ilość. No chyba że tworzysz grę pokroju Terrarii to ilość jest mile widziana :mrgreen:
Wolę dać więcej, niż gra ma pozostawiać niedosyt. Co do Edenu no cóż... gra długa nie będzie, więc przykładam się do jej klimatu. Z czasem, jeśli się spodoba pełna wersja to pojawi się więcej map z misjami kampanii. Prócz tego przewiduję mapy potyczkowe, oraz całe wsparcie moderskie, by tworzyć własne mapy i wariacje wysp. Pojawi się stosowna instrukcja jak dodawać własne wyspy, a z poziomu menu będą dostępne sloty na własne wyspy. Jednym słowem, będzie full serwis, by wgrywać własne mapki do Edenu. Pogromca II jest moim dzieckiem, które chcę dopieścić i z pewnością będzie to gra, która obali wszystkie dotychczasowe ograniczenia na RPG Maker XP. Będzie to gra idealna w moim odczuciu, jeśli chodzi o RPG i złożoność świata. Eden jest odskocznią, więc z pewnością nie ma co się spodziewać, że poświęcę mu tyle uwagi co PII. Natomiast chcę, by była to dobra gra, tak jak to obiecałem :)

@Teo
Grafika zaprezentowana przez Haxo, bardzo ładna.
Staram się. Oczywiście to są jeszcze dość surowe mapy, gdyż nie ma na nich wielu obiektów, które planuję dodać. Na przykład trawa itp :)

Koncept Arty:
Spoiler:
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Loyni
Posty: 129
Rejestracja: czw sie 27, 2020 10:35 pm

Re: [RMXP]Eden

Post autor: Loyni »

Te koncept arty są świetne!

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 341
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [RMXP]Eden

Post autor: HGS »

Witam. Prace nad Edenem przebiegają bardzo płynnie jak na moje możliwości. Z tego miejsca chciałbym podziękować wszystkim zainteresowanym za śledzenie mojej twórczości zarówno tutaj, jak i na Gamejolt :) Tematem dzisiejszego posta jest nawiązanie współpracy z drugim muzykiem, który zaproponował pomoc przy bitewnej części gry, a mianowicie jej kluczowemu aspektowi - muzyce.

Zapraszam do odsłuchania najnowszej kompozycji muzycznej do walk z chowańcami i wojskami samego Vulcanosa [główny antagonista]. Ten sam utwór pojawi się również w grze Pogromca: Złodziej Kamienia na półwyspie Apenińskim. Soundtrack został stworzony we współpracy z Vociferous Music. Za co serdecznie dziękuję :)

Battle of Eden: Więcej na temat autora:
YouTube: [Link aktywny po zalogowaniu]
Soundcloud: [Link aktywny po zalogowaniu]
Newgrounds: [Link aktywny po zalogowaniu]

Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:23 pm

Re: [RMXP]Eden

Post autor: McLaren »

Muzyka dobra, pasuje do gry :)

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 341
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [RMXP]Eden

Post autor: HGS »

Assety Celtów są gotowe. Niebawem Egipt i wikingowie.
Obrazek

ODPOWIEDZ