Ależ skąd. Chwilowo natłok obowiązków i nieco brak weny. Natomiast mój zaprzyjaźniony kompozytor tworzy powoli muzykę do Edenu. Ja w tym czasie również pracuję nad wersją 3D i 2D jednocześnie. Trzeba pamiętać, że tworzę teraz 3 projekty jednocześnie. Pogromca II i dwie wersje Edenu. Wersja 2D wymaga drobnych poprawek i stabilizacji systemów. No i pozostanie szata graficzna. Już wiem, że mapy będą powstawać na paralaxach Będą one 4x większe niż w przypadku Edenu ze wcześniejszych zapowiedzi.
Wielkości map:
Spoiler:
Mapy Edenu w wersji, którą zachwycał się Rubin. [Takiej bardzo bitowej]:
╔╦╗
╠╬╣
╚╩╝ Mapy aktualnie mogą mieć ten format wielkościowy [bez żadnych lagów]:
╔╦╦╗
╠╬╬╣
╠╬╬╣
╚╩╩╝ Docelowa wielkość map w wersji demo:
╔╦╦╦╗
╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣
╚╩╩╩╝ Docelowa wielkość mapy w pełnej wersji:
╔╦╦╦╗ ╔╦╦╦╗ ╔╦╦╦╗ ╔╦╦╦╗
╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣
╚╩╩╩╝ ╚╩╩╩╝ ╚╩╩╩╝ ╚╩╩╩╝
╔╦╦╦╗ ╔╦╦╦╗ ╔╦╦╦╗ ╔╦╦╦╗
╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣
╚╩╩╩╝ ╚╩╩╩╝ ╚╩╩╩╝ ╚╩╩╩╝
╔╦╦╦╗ ╔╦╦╦╗ ╔╦╦╦╗ ╔╦╦╦╗
╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣
╚╩╩╩╝ ╚╩╩╩╝ ╚╩╩╩╝ ╚╩╩╩╝
╔╦╦╦╗ ╔╦╦╦╗ ╔╦╦╦╗ ╔╦╦╦╗
╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣
╚╩╩╩╝ ╚╩╩╩╝ ╚╩╩╩╝ ╚╩╩╩╝
Zdaję sobie sprawę, że to może wydawać się absurdalne. 1 Mapa w Edenie jest podzielona na 9/12 mniejszych i każda z nich jest "osobnym" bytem i może to lagować? No tak, bo Eden to gra, która aktualnie wyświetla fragment mapy, na który patrzymy, co nie zmienia faktu, że cały czas inne jej fragmenty nadal wykonują różne operacje. Wioski na innych mapach również się rozwijają i docelowo będziemy mogli je również rozbudowywać i nimi zarządzać. Obecnie moje plany są następujące [Wypisałem to co najciekawsze]:
W trakcie prac: □
Zrobione: ■
W połowie zaimplementowane: ■□
Spoiler:
- W grze pojawią się następujące rodzaje wiosek:
◍Aztekowie ■
◍Indianie □
◍Egipcjanie □
◍Japończycy □
◍Rzymianie □
◍Grecy □
◍Tybetańczycy □
◍Wikingowie □
◍Celtowie □
- Każda wioska będzie oferowała inny wachlarz bonusów do różnych mocy dostępnych w świecie Edenu. ■
- Ilość wiosek na mapę będzie stopniowo zwiększana:
◍ Dwie wioski: Gracza i przeciwnika ■
◍ Pierwsza wioska dodatkowa [neutralna lub należąca do gracza / SI] □
◍ Druga wioska dodatkowa [neutralna lub należąca do gracza / SI] □
◍ Trzecia wioska dodatkowa [neutralna lub należąca do gracza / SI] □
◍ Czwarta wioska dodatkowa [neutralna lub należąca do gracza / SI] □
◍ Interakcje przeciwników z innymi wioskami niż gracza □
- Możliwość wychowywania boskiego zwierzaka [coś na wzór chowańców z Black and White] ■
◍ System nauczania go różnych rzeczy [cudów, co wolno, a co nie]
◍ System zdrowia, zmęczenia, głodu i innych potrzeb boskiego zwierzaka ■
◍ System zachowań [SI] boskiego zwierzaka ■□
◍ System cudów i podejmowania decyzji na bazie tego co się zwierzak nauczył □
Wioska:
- Zwiększenie maksymalnego limitu budynków na wioskę główną:
◍ 25 ■
◍ 50 ■
◍ 75 □
◍ 100 □
- Zwiększenie maksymalnego limitu budynków na wioskę poboczną:
◍ 25 □
◍ 50 □
◍ 75 □
◍ 100 □
- Zwiększenie ilości interaktywnych wieśniaków na wioskę:
◍ 6 ■
◍ 8 ■
◍ 10 ■
◍ 12 □
◍ 14 □
◍ 16 □
◍ 18 □
◍ 20 □
- Przypisywanie następujących ról wieśniakom:
[Rybak, Rolnik, Drwal, Górnik, Kamieniarz, Misjonarz, Budowniczy, Wyznawca, Czempion, Wojownik, Strażnik, Łucznik] ■
- Tworzenie jednostek i przydzielanie ich do armii: ■
- Zarządzanie i wydawanie poleceń armiom: □
Stwierdzam, że podsycasz we mnie znacznie rządzę posiadania tej gry.
Kiedy to będzie dostępne, bo nie boję się stwierdzić, że Eden wygląda naprawdę, bardzo obiecująco =]