[ZAPOWIEDŹ - XP] Turtles ,,Małe zmiany''

Dział projektów w pierwszej fazie tworzenia (tytuł, informacje pierwotne, skromna prezentacja projektu).
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:23 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Turtles ,,Małe zmiany''

Post autor: McLaren »

@Akser nie wiem, czy Ci poprawię humor, w grze będziesz mógł zginąć na kilka sposobów, między innymi zostać pożartym przez jakiegoś stwora, utonąć, spalić się itd. Tę ostatnią opcję przedstawiam na poniższym screenie. Jedną z przeszkód, którą napotkamy na swojej drodze, będą nieszczelne gazociągi. Wydobywające się z nich płomienie mogą nas zabić, tak więc musimy umiejętnie je omijać. Proszę nie szukać w grze realności ;) Wiem, że w przypadku takiej awarii wysadziłoby pół kanałów z naszymi żółwiami :D Pamiętajmy, że to tylko gra ;) Mam w głowie jeszcze kilka przeszkód, ale jeżeli macie jakieś zwariowane pomysły to piszcie, może coś mnie zainspiruje, może coś wykorzystam dla urozmaicenia rozgrywki :)

Obrazek

Awatar użytkownika
Rubin
Posty: 324
Rejestracja: czw maja 14, 2020 2:33 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Turtles ,,Małe zmiany''

Post autor: Rubin »

@McLaren - z całym szacunkiem, ale musze przyznać że bardzo mocno podgrzewasz atmosferę na gierkę.
Grafiki a w szczególności tilesety z niej, przedstawiają się świetnie!

Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:23 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Turtles ,,Małe zmiany''

Post autor: McLaren »

Dzięki @Rubin
Staram się, by na każdej mapie coś się działo i żeby nie były one jednorazowego użytku, to znaczy, że mam w planach użycie ich ponownie w dalszych etapach rozgrywki. Oczywiście wzbogacając je o nowe zdarzenia, silniejszych przeciwników czy nawet powiększenie lokacji. :)

Awatar użytkownika
Loyni
Posty: 129
Rejestracja: czw sie 27, 2020 10:35 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Turtles ,,Małe zmiany''

Post autor: Loyni »

pierwszym moim skojarzeniem z turtlesami to był ABS, zręcznościowy i dynamiczny. To bym widział w grze jako pierwszo planową rzecz jaką bym wykonał. Drugie to ciekawe misje i dialogi, coś w stylu GTA2, przeplatany lekkimi wiadomościami i humorystycznymi - jak w klimacie anime, celowane w dzieci/nastolatków.

Awatar użytkownika
Teo
Posty: 126
Rejestracja: pt wrz 25, 2020 8:46 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Turtles ,,Małe zmiany''

Post autor: Teo »

Spoiler:
[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
wt cze 29, 2021 7:05 pm
@Akser nie wiem, czy Ci poprawię humor, w grze będziesz mógł zginąć na kilka sposobów, między innymi zostać pożartym przez jakiegoś stwora, utonąć, spalić się itd. Tę ostatnią opcję przedstawiam na poniższym screenie. Jedną z przeszkód, którą napotkamy na swojej drodze, będą nieszczelne gazociągi. Wydobywające się z nich płomienie mogą nas zabić, tak więc musimy umiejętnie je omijać. Proszę nie szukać w grze realności ;) Wiem, że w przypadku takiej awarii wysadziłoby pół kanałów z naszymi żółwiami :D Pamiętajmy, że to tylko gra ;) Mam w głowie jeszcze kilka przeszkód, ale jeżeli macie jakieś zwariowane pomysły to piszcie, może coś mnie zainspiruje, może coś wykorzystam dla urozmaicenia rozgrywki :)

Obrazek
Misje zapowiadają się na przemyślane i wykonane z głową. Czuję że będzie to miało wszystko swój klimat i bedzie ciekawie. Troche ubolewam nad ABS, którego nie zobaczę, ale liczę że walki będą obfite w wszelkiego rodzaju bronie, statusy, i ciekawe umiejętności - przeplatane animacjami wykonywanymi na battlerach. Czekam z niecierpliwością i Ja!

Awatar użytkownika
Teo
Posty: 126
Rejestracja: pt wrz 25, 2020 8:46 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Turtles ,,Małe zmiany''

Post autor: Teo »

[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
wt cze 29, 2021 7:05 pm
Proszę nie szukać w grze realności ;) Wiem, że w przypadku takiej awarii wysadziłoby pół kanałów z naszymi żółwiami :D Pamiętajmy, że to tylko gra ;) Mam w głowie jeszcze kilka przeszkód, ale jeżeli macie jakieś zwariowane pomysły to piszcie, może coś mnie zainspiruje, może coś wykorzystam dla urozmaicenia rozgrywki :)
"realizmu" -- Wiadomo ze to tylko gra. Gdybyśmy się dopatrywali w takich grach realizmu to bardziej wychodziłby to Simsy niż Gothici.
Twoja postać jest spragniona, potrzebuje skorzystać z WC - jesteś w trakcie walki z Szrederem, a nagle pika ci wskaźnik rozrywki i zapraszasz go na wspólną grę w Fifę, by podniosła się radośc i morale postaci. :)
Bez przesady. To tylko gra i w dodatku, zrobiona w makerze. Gra ma dawać frajdę, nie ma różnicy w jakiej formie. Gracz ma się dobrze bawić i to powinny wystarczający usatysfakcjonować twórcę. Gracz przesiedział, pograł i jest zadowolony. :) ;)

Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:23 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Turtles ,,Małe zmiany''

Post autor: McLaren »

Dzięki za odpowiedzi :) Dziś ruszam z tematem, gra sama się nie zrobi :)

Awatar użytkownika
Natan Zuckerkandl
Posty: 167
Rejestracja: ndz gru 13, 2020 3:18 am

Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Turtles ,,Małe zmiany''

Post autor: Natan Zuckerkandl »

@McLaren jak tam projekcik? Dasz wersję DEMO do ogrania?

Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:23 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Turtles ,,Małe zmiany''

Post autor: McLaren »

Prace wciąż trwają. Wersję demo? W zasadzie byłaby taka możliwość, ale wątpię, żebym potem chciał ukończyć pełną wersję gry.

Awatar użytkownika
Teo
Posty: 126
Rejestracja: pt wrz 25, 2020 8:46 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Turtles ,,Małe zmiany''

Post autor: Teo »

[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
wt lip 13, 2021 8:05 pm
Prace wciąż trwają. Wersję demo? W zasadzie byłaby taka możliwość, ale wątpię, żebym potem chciał ukończyć pełną wersję gry.
No w sumie to fakt, bo jak wydasz demo, to potem spoczniesz na fakcie że przecież gra została już w jakieś formie mimo wszystko wydana, więc dalsze siedzenie i doprowadzanie jej do pełnej wersji, byłoby dla ciebie męczarnią :)
Rób, rób, mam nadzieje że do końca roku zagramy :)

ODPOWIEDZ