[VXA] Wiedźmin KRES CECHU ✔

Ostatni etap projektu, czyli praktycznie pełny, grywalny projekt, gotowy do pobrania i grania.
Piolodiusz
Posty: 9
Rejestracja: pn cze 01, 2020 10:27 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - VX] Wiedźmin KRES CECHU ✔

Post autor: Piolodiusz »

Witam, chciałem tylko zaznaczyć że ostatni post jak i filmik były nieco spóźnionym (o 3 minuty) żartem primaaprilisowym. Poza tym, odpowiadając na pytanie Pinroza: ciężko jest przewidzieć na tym etapie długość gry, ale szacowałbym ją razem z zadaniami pobocznymi i nie pomijaniem dialogów na 4 do 6 godzin.

Awatar użytkownika
M-E-I
Posty: 95
Rejestracja: sob sty 30, 2021 9:43 am

Re: [ZAPOWIEDŹ - VX] Wiedźmin KRES CECHU ✔

Post autor: M-E-I »

[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
pt kwie 02, 2021 12:35 pm
Witam, chciałem tylko zaznaczyć że ostatni post jak i filmik były nieco spóźnionym (o 3 minuty) żartem primaaprilisowym. Poza tym, odpowiadając na pytanie Pinroza: ciężko jest przewidzieć na tym etapie długość gry, ale szacowałbym ją razem z zadaniami pobocznymi i nie pomijaniem dialogów na 4 do 6 godzin.
Szykuje się porządna fabuła. Bardziej zastanawia mnie, ile będziecie musieli włożyć pracy, jeśli chodzi o dubbing, aby gra zawierała tresci głowowe na 6 godzin fabuły.
Poza tym, czy cała gra będzie w dubbingu i czy wszystkie postacie przy których będzie możliwy dialog gracza, będą zawierały kwestie głosowe?

Piolodiusz
Posty: 9
Rejestracja: pn cze 01, 2020 10:27 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - VX] Wiedźmin KRES CECHU ✔

Post autor: Piolodiusz »

Myślę, że tak, ale nie jest kwestia pewna jeśli chodzi o NPC, które mają po jednej kwestii i nie są ważne dla fabuły (np. gdy spróbuje się z nimi pogadać).

Awatar użytkownika
Diego
Posty: 65
Rejestracja: wt cze 09, 2020 10:27 am

Re: [ZAPOWIEDŹ - VX] Wiedźmin KRES CECHU ✔

Post autor: Diego »

jak tam projekt?

Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:23 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - VX] Wiedźmin KRES CECHU ✔

Post autor: McLaren »

Nie mam bladego pojęcia jak tam projekt, ale zrobiłem już wstępną prezentację pudełkowej wersji. Mam nadzieję, że dzięki niej prace ruszą z kopyta ;) Zapraszam do obejrzenia :)

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Rubin
Posty: 324
Rejestracja: czw maja 14, 2020 2:33 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - VX] Wiedźmin KRES CECHU ✔

Post autor: Rubin »

Wygląda świetnie!

Awatar użytkownika
Teo
Posty: 126
Rejestracja: pt wrz 25, 2020 8:46 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - VX] Wiedźmin KRES CECHU ✔

Post autor: Teo »

Wersja pudełkowa jak i sama płyta CD wyglądają świetnie.

Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:23 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - VX] Wiedźmin KRES CECHU ✔

Post autor: McLaren »

Dzięki, teraz tylko pozostaje czekać na ukończenie projektu ;)

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 341
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - VX] Wiedźmin KRES CECHU ✔

Post autor: HGS »

Też się zgadzam, ze ten napis na dole wygląda co najmniej słabo. Jest niepotrzebny. Wiedźmin sam w sobie jest na tyle mroczną i rozpoznawalną grą, że tego typu dopiski są po prostu zbędne.

Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:23 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - VX] Wiedźmin KRES CECHU ✔

Post autor: McLaren »

Ładna grafika crashykk, wezmę pod uwagę wasze spostrzeżenia i rady. W finalnej wersji pudełka przerobię kilka rzeczy tak by wyglądało dobrze :)

ODPOWIEDZ