[ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun

Dział projektów w pierwszej fazie tworzenia (tytuł, informacje pierwotne, skromna prezentacja projektu).
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 213
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:35 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun

Post autor: PInroz »

[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
pn sie 02, 2021 8:35 pm
@PInroz nie pamiętam czy kiedyś o to pytałem, ile będzie pancerzy w grze? Broni, tarcz itp?
Tego do końca nie jestem jeszcze pewien. Na chwilę obecną mam zaimplementowanych 6 broni, 1 pancerz, 1 hełm i 1 dodatek (Kaganek). Zanim wprowadzę nowe bronie, czy też pancerze, muszę naprawić kilka błędów przy animacji wyciągania broni, kiedy gracz trzyma w ręce Kaganek, który z kolei ma dwa warianty (zapalony i zgaszony). Ale to kwestia odpowiedniego ustawienia przełączników i zmiennych ;)

Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:23 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun

Post autor: McLaren »

@PInroz ile czasu dziennie starasz się poświęcić na robienie gry?

Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 213
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:35 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun

Post autor: PInroz »

[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
czw sie 05, 2021 12:15 am
@PInroz ile czasu dziennie starasz się poświęcić na robienie gry?
Staram się poświęcać projektowi kilka godzin. Po trochu robię przykładowo: grafiki, mapki, udoskonalam mechaniki itd. Ale to też zależy od weny twórczej lub po prostu samych chęci do tworzenia :roll: Więc jakoś projekt idzie cały czas do przodu ;)

Awatar użytkownika
Natan Zuckerkandl
Posty: 167
Rejestracja: ndz gru 13, 2020 3:18 am

Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun

Post autor: Natan Zuckerkandl »

ooo :shock: Idzie do przodu to dobre wieści :!: Ja szybko się nudzę w programie i nic nie robię.

Awatar użytkownika
mickul7682
Posty: 119
Rejestracja: czw sie 06, 2020 11:58 am

Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun

Post autor: mickul7682 »

Najważniejsze, że projekt posuwa się do przodu. Uważam jednak, że twoje jaskinie są odrobinę za ciemne. Nie wiem jak u innych, ale na moim monitorze jest ciut za ciemno. Podobają mi się najnowsze screeny. Widać, że wkładasz w ten projekt dużo czasu.

Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 213
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:35 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun

Post autor: PInroz »

Tak projekt idzie cały czas do przodu. Byłem skłonny nawet wprowadzić kilka dużych zmian, byle tylko przyspieszyć tępo wydania wersji demo. :roll:

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 341
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun

Post autor: HGS »

Ty Pinroz nic nie przyspieszaj. Rób swoim tempem, byleby dokładnie. Nie daj się omamić społeczności i presji z jej strony, bo skończy się to tak, że cała gra będzie niegrywalna i zbugowana.

Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:23 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun

Post autor: McLaren »

@HGS Święta prawda.

Awatar użytkownika
Natan Zuckerkandl
Posty: 167
Rejestracja: ndz gru 13, 2020 3:18 am

Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun

Post autor: Natan Zuckerkandl »

PInroz jak tam?

Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 213
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:35 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun

Post autor: PInroz »

[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
wt sie 17, 2021 4:39 pm
PInroz jak tam?
Cały czas tworzę... w sumie powiem tyle że na jakiś czas zrezygnowałem z mechaniki wyciągania i chowania broni. Nie rezygnuję z niej tak w 100%, bo pewnie w jakimś tam stopniu ją kiedyś wykorzystam, ale na chwilę obecną wolę skupić się na rzeczach najbardziej istotnych. A ta mechanika zajmowała mi znaczną ilość czasu, nie mówiąc już że momentami powodowała ona spore spadki FPSów :roll:

ODPOWIEDZ