[ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun

Dział projektów w pierwszej fazie tworzenia (tytuł, informacje pierwotne, skromna prezentacja projektu).
Awatar użytkownika
Akser
Posty: 258
Rejestracja: pt cze 05, 2020 5:18 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun

Post autor: Akser »

Licze ze w tym roku gra bedzie

Awatar użytkownika
Natan Zuckerkandl
Posty: 167
Rejestracja: ndz gru 13, 2020 3:18 am

Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun

Post autor: Natan Zuckerkandl »

Dzięki za odpowiedź, czekam z niecierpliwością na grę :)

Awatar użytkownika
Loyni
Posty: 129
Rejestracja: czw sie 27, 2020 10:35 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun

Post autor: Loyni »

Jestem ciekaw szczerze mówiąc systemu walki. Będzie coś konkretnego pokazane, czy jeszcze nie zrobiłeś ?

Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 213
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:35 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun

Post autor: PInroz »

[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
pn mar 01, 2021 1:31 am
Licze ze w tym roku gra bedzie
Ja też mam taką nadzieję :mrgreen:
[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
pn mar 01, 2021 1:37 am
Dzięki za odpowiedź, czekam z niecierpliwością na grę
;)
[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
śr mar 10, 2021 12:34 am
Jestem ciekaw szczerze mówiąc systemu walki. Będzie coś konkretnego pokazane, czy jeszcze nie zrobiłeś ?
System walki jest cały czas rozwijany. Wczoraj postanowiłem że zrezygnuję z paska hud do którego można było przypisać przedmioty do szybkiego użytku (w pewnym stopniu był on ograniczony co nie pozwalało mi swobodne jego rozwinięcie), prawdopodobnie wprowadzę do gry system oparty na zdarzeniach który będzie polegał na szybkim spożyciu miksturki, by nie musieć cały czas zaglądać do inwentarza by się podleczyć.

Po za tym ogarnąłem w końcu gimpa do tego stopnie że mogę tworzyć charactersy z kilku warstw, zamiast żmudne rysowanie w pańcie setny raz to samo tylko w innym ubranku. Czyli w sumie metoda którą kiedyś pokazywał mi HGS. Co oznacza całkowite przerobienie charactersów. A patrząc jak mi to sprawnie idzie w gimpie, myślę że szybko nadrobię to co obecnie posiadam :D

Awatar użytkownika
Rubin
Posty: 324
Rejestracja: czw maja 14, 2020 2:33 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun

Post autor: Rubin »

[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
śr mar 10, 2021 11:26 pm
Po za tym ogarnąłem w końcu gimpa do tego stopnie że mogę tworzyć charactersy z kilku warstw, zamiast żmudne rysowanie w pańcie setny raz to samo tylko w innym ubranku. Czyli w sumie metoda którą kiedyś pokazywał mi HGS.
Jej, Pinroz, to Ty każdą postać (nowy kierunek i animacje kroków) malowałeś od nowa :!: :!: :geek: ?
Przecież to droga przez mękę. Co my byśmy zrobili bez tego naszego redaktora.
Zresztą Haxo, prężnie pomaga wszystkim, więc jego nick, będzie wyświetlany w napisach końcowych, w wielu produkcjach =]

Kod: [Wymagane logowanie]

: clap : :clap :

Yami
Posty: 75
Rejestracja: wt cze 02, 2020 11:02 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun

Post autor: Yami »

To nawet nie mamy pewności czy w tym roku będzie gra ? :o
Kurde, szykuje się coś na podobe Pogromcy II

Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:23 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun

Post autor: McLaren »

@PInroz ja pamiętam jak w 2014 roku, rysowałem orków w programie paint, było to czasochłonne zajęcie i muszę Ci przyznać rację, od paru lat pracując na warstwach w gimpie oraz photoshopie jest o wiele łatwiej i szybciej :) Działaj z grą :)

Awatar użytkownika
mickul7682
Posty: 119
Rejestracja: czw sie 06, 2020 11:58 am

Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun

Post autor: mickul7682 »

Jest to gra na liście moich zdecydowanych faworytów. Coraz trudniej o dobre gry. Zauważyłem, że spora grupa starych wyjadaczy wypaliła się po prostu. Dziś jedynie na Twierdzy można znaleźć ciekawe tematycznie projekty polskich twórców. Spora część z nich pouciekała na zagraniczne fora. Anvocun jest po prostu warty uwagi ze względu na swoje specyficzne mechaniki. Jako autor Pinroz możesz być dumny ze swoich postanowień, by wyrwać się z nudnego schematu jRPG utrzymywanego na przestrzeni lat jako jedyny słuszny wyznacznik.

Awatar użytkownika
Akser
Posty: 258
Rejestracja: pt cze 05, 2020 5:18 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun

Post autor: Akser »

[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
pn mar 29, 2021 11:55 am
Jest to gra na liście moich zdecydowanych faworytów. Coraz trudniej o dobre gry. Zauważyłem, że spora grupa starych wyjadaczy wypaliła się po prostu. Dziś jedynie na Twierdzy można znaleźć ciekawe tematycznie projekty polskich twórców. Spora część z nich pouciekała na zagraniczne fora. Anvocun jest po prostu warty uwagi ze względu na swoje specyficzne mechaniki. Jako autor Pinroz możesz być dumny ze swoich postanowień, by wyrwać się z nudnego schematu jRPG utrzymywanego na przestrzeni lat jako jedyny słuszny wyznacznik.
ja bardziej nie mysle o wypaleniu tylko o normalnych sensownych projektach z planem na nie niz kolejne rtoowy ktore robia furrore nic soba nie reprezentujac. Bardzo czekam na anvocum ale czytalem ze pinrozowi sie komp popsul Jest tutaj grafika, jest tutaj pomysl, sa wlasne systemu skryptu Czekam tylko na dopelnienie fabularne i gra bedzie cacy!

Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 213
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:35 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun

Post autor: PInroz »

[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
pn mar 29, 2021 11:55 am
Jest to gra na liście moich zdecydowanych faworytów. Coraz trudniej o dobre gry. Zauważyłem, że spora grupa starych wyjadaczy wypaliła się po prostu. Dziś jedynie na Twierdzy można znaleźć ciekawe tematycznie projekty polskich twórców. Spora część z nich pouciekała na zagraniczne fora. Anvocun jest po prostu warty uwagi ze względu na swoje specyficzne mechaniki. Jako autor Pinroz możesz być dumny ze swoich postanowień, by wyrwać się z nudnego schematu jRPG utrzymywanego na przestrzeni lat jako jedyny słuszny wyznacznik.
Miło mi to czytać ;) Projekt cały czas się rozwija, mam nawet kilka nowych pomysłów, więc w najbliższym czasie wezmę się ostro za tworzenie ponieważ...
[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
wt mar 30, 2021 12:47 am
pinrozowi sie komp popsul
Na całe szczęście mój laptop jest już naprawiony więc mogę powrócić do tworzenia bez żadnych strat w tym co dawniej stworzyłem 8-)

ODPOWIEDZ