[ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun
Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun
Radziłbym wylać wody wiadro na głowę osobom samym sobie nawzajem, które czas nieudolności w tworzeniu własnych gier tłumacza ich złożonością. Przede wszystkim czas powstawania gry to wynik świadomości tego co się robi i doświadczenia w tworzeniu. Pozorne jest myślenie że gra która powstaje szybko to efekt jej prostoty. W większości wypadków fakt że jeden czy drugi twórca robi gry sprawnie w krótkim czasie to doświadczenie i ilość opublikowanych gier. Oczywistym jest że osoba która ich nie publikowała a chce zrobić coś większego zacznijmy od tego nie powinna zakładać zapowiedzi dopóki nie ma ukończone 90 procent gry. Nie na tym polega zapowiedź by zawracać ludziom głowę tym że się odpaliło rma na chwilę. Zapowiedź to zbiór info o tym co jest już w grze i o bliskiej premierze max 2 miesiące na datę premiery od jej założenia. Gry nie ma to taka zapowiedź powinna lecieć do działu archiwum poczekalni w którym tkwią zablokowane tematy z zapowiedziami w nagrodę za to że w ciągu dwóch miesięcy nie pojawiło się demo lub pelniak. Autor w końcu wysyła demo lub pelniak temat zapowiedzi wraca. To jest motywacja do tworzenia a nie agencyjnego lania wody faktem stworzenia rysunków i graficzek. Zapowiedź to konkrety dla graczy które mogą zachęcić do grania i konkretne info. Takie zablokowane tematy jak ten wstawione do archiwum były by najlepsza motywacja by ukierunkować działanie na wydanie dema a nie pustego lania wody zabierającego czas na bzdury i zabierającego wiarygodność realnych zapowiedzi gier
Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun
Czas pokaże, czas zweryfikuje. Nie ma co się wywodzić na ten temat.
- mickul7682
- Posty: 119
- Rejestracja: czw sie 06, 2020 11:58 am
Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun
Ja tam widzę, że projekt idzie do przodu. Nie rozumiem tago bólu tyłka, że prace stoją. Od czasu starych wersji widać ewidentnie, że twórca coś dłubie i zmienia.
Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun
Tak projekt idzie cały czas do przodu. Sporo się pozmieniało, z czego jestem bardzo zadowolony. Przede wszystkim mam w końcu cały obszar, na którym rozgrywać się będzie Prolog gry. Obecnie pracuję nad jaskiniami, a raczej ich całkowitą przebudową. Zmieniłem też wygląd gór, przez co mam ich teraz dwie warianty... brązowe i szare, co wpłynęło również na wygląd jaskiń.
Powstały jak by to określić... ''dwa biomy''. Szare jaskinie oraz Brązowe jaskinie. Bedą one się na przemiennie zmieniać w czasie eksploracji jaskiń, by dopasować się kolorystycznie do gór oraz dodać różnorodność w owych jaskiniach. Na screenach możecie ujrzeć jak to będzie miej więcej wyglądać. Po za tym pracowałem również nad innymi aspektami lokacji jak np. ruiny
Ale na razie zawiesiłem nad nimi pracę, bo skupiam się na wcześniej wspomnianych jaskiniach. Oprócz tego zmian doczekał się znowu wygląd bohatera, menu oraz system walki. Zrezygnowałem z animacji wyciągania i chowania broni, gdyż zjadało to FPSy, przynajmniej w bardziej skomplikowanych kombinacjach. A poszedłem raczej w takim samym kierunku jak jest to przedstawione w Kruku. Czyli po prostu broń jest widoczna na postaci i po wciśnięciu przycisku S... lub enter bohater atakuje. Więc jest dobrze.
W przyszłości jak dorobię się już gameplay'u to zapewne zrobię restart całej Zapowiedzi. Bo zmieniło się naprawdę dużo. A sam temat gry jest strasznie zaspamiony bezsensownymi wypowiedziami X-Techa i Aksera, więc usunięcie tematu i założenie go od nowa będzie konieczne. Lecz na chwilę obecną biorę się do roboty i Pozdrawiam


Powstały jak by to określić... ''dwa biomy''. Szare jaskinie oraz Brązowe jaskinie. Bedą one się na przemiennie zmieniać w czasie eksploracji jaskiń, by dopasować się kolorystycznie do gór oraz dodać różnorodność w owych jaskiniach. Na screenach możecie ujrzeć jak to będzie miej więcej wyglądać. Po za tym pracowałem również nad innymi aspektami lokacji jak np. ruiny

Ale na razie zawiesiłem nad nimi pracę, bo skupiam się na wcześniej wspomnianych jaskiniach. Oprócz tego zmian doczekał się znowu wygląd bohatera, menu oraz system walki. Zrezygnowałem z animacji wyciągania i chowania broni, gdyż zjadało to FPSy, przynajmniej w bardziej skomplikowanych kombinacjach. A poszedłem raczej w takim samym kierunku jak jest to przedstawione w Kruku. Czyli po prostu broń jest widoczna na postaci i po wciśnięciu przycisku S... lub enter bohater atakuje. Więc jest dobrze.
W przyszłości jak dorobię się już gameplay'u to zapewne zrobię restart całej Zapowiedzi. Bo zmieniło się naprawdę dużo. A sam temat gry jest strasznie zaspamiony bezsensownymi wypowiedziami X-Techa i Aksera, więc usunięcie tematu i założenie go od nowa będzie konieczne. Lecz na chwilę obecną biorę się do roboty i Pozdrawiam

Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun
Świetna robota! Wszystko ma super klimat i nie mogę się doczekać. Nowy design bohatera jest przepiękny moim zdaniem
Niezła konkurencja mi się robi




Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun
No w końcu coś nowego!
Świetnie się teraz prezentuje gra i naprawdę podgrzałeś teraz atmosferę i liczę że w końcu wyjdzie to demo. =]
Nie mogę się doczekać.
P.S - co do wypowiedzi i Komentarzy, to nie m problemu, albo założymy nowy temat z grą gdy przejdzie do Dem/Pełniaków.
Albo wskazane przez ciebie wypowiedzi w Twoim temacie, zostaną przeniesione do kosza i nie będą szkalować i szpecić tematu.
Świetna robota Pinroz
Świetnie się teraz prezentuje gra i naprawdę podgrzałeś teraz atmosferę i liczę że w końcu wyjdzie to demo. =]
Nie mogę się doczekać.
P.S - co do wypowiedzi i Komentarzy, to nie m problemu, albo założymy nowy temat z grą gdy przejdzie do Dem/Pełniaków.
Albo wskazane przez ciebie wypowiedzi w Twoim temacie, zostaną przeniesione do kosza i nie będą szkalować i szpecić tematu.
Świetna robota Pinroz
Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun
Nie trzeba kasować wątku w mojej ocenie to bardzo głupie. Jest przycisk edycji i możesz edytować całą treść pierwszego posta. Polecam skorzystać z tej opcji. To dużo lepsze niż utrata całego wątku, w którym ludzie włożyli chęć wypowiedzenia się na temat twojej gry. To kwestia szacunku ciebie jako autora do osób, które obserwują twoją grę.
Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun
Spoiler:
Zrób dla świętego spokoju żeby dogodzić każdemu, by nie było za mało czerwonego w czerwonym. I ustaw możliwość regulacji
jasności w grze. Ten kto ma profesjonalny monitor i mimo ciemności będzie chciał ciemniejsze odcienie, to sobie to wyreguluję, a ten kto ma monitor z tzw. "du#ą", starocia z 2003 roku. To sobie w ustawieniach gry ogarnie jasne barwy =]
Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun
Odkąd zmieniłem grafikę, to ludzie już się nie czepiają odnośnie tego że jest ciemno... ba za atut do piszą że jest jasno

W sumie. Cóż na razie to tylko taka luźna sugestia. Chociaż w sumie racja.[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]ndz sty 23, 2022 3:41 pmNie trzeba kasować wątku w mojej ocenie to bardzo głupie.
Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun
Co do grafik mi się badzo podoba to co zaprezentowałeś na screenach.