[RPM]Scorched Earth ✔

Dział projektów w pierwszej fazie tworzenia (tytuł, informacje pierwotne, skromna prezentacja projektu).
Awatar użytkownika
Natan Zuckerkandl
Posty: 167
Rejestracja: ndz gru 13, 2020 3:18 am

Re: [RMXP]Scorched Earth ✔

Post autor: Natan Zuckerkandl »

Po Edenie będzie Pogromca ;)

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 341
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [RMXP]Scorched Earth ✔

Post autor: HGS »

Po Edenie będzie pogromca i SE

Awatar użytkownika
Rubin
Posty: 324
Rejestracja: czw maja 14, 2020 2:33 pm

Re: [RMXP]Scorched Earth ✔

Post autor: Rubin »

Z niecieepliwością wyczekuje Edenu. Ale SE to będzie soczysta napierdzielanka. Ojjj w to bym to dopiero polatał. Zwłaszcza po ciężkim dniu w pracy.

Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 213
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:35 pm

Re: [RMXP]Scorched Earth ✔

Post autor: PInroz »

Ja to osobiście bym wolał by pojawiła się już pełna wersja Pogromcy II i Edenu. Ale znając życie HGS znudzi się robić Eden i weźmie się za Scorched Earth... cóż tak czy owak czekam, dalej :roll:
Spoiler:
Kwintesencja WCZESNEGO DOSTĘPU :mrgreen:

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 341
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [RMXP]Scorched Earth ✔

Post autor: HGS »

Przynajmniej jest wersja demo. Lepsze to niż pusta zapowiedź i brak kontaktu z twórcą, który projekt zapowiedział. Ja jasno powiedziałem, że aktualnie tworzę max 2 projekty. Pogromcą będzie tak naprawdę stale rozwijany i niejednokrotnie o tym wspominałem, że chcę mieć taki projekt, przy którym będę miał stałe zajęcie.

Awatar użytkownika
KorHabas93
Posty: 57
Rejestracja: pn sty 24, 2022 11:54 pm

Re: [RMXP]Scorched Earth ✔

Post autor: KorHabas93 »

Dobrze wykonana gra wymaga czasu i skupienia autora. Uważam, ze HGS dobrze robi skupiając się na 2 grach.

Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 213
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:35 pm

Re: [RMXP]Scorched Earth ✔

Post autor: PInroz »

Czekaj, czyli Pogromca II to nie demo tylko Wczesny Dostęp... Czyli pełnej wersji nie będzie?

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 341
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [RMXP]Scorched Earth ✔

Post autor: HGS »

Kompletnie się pogubiłeś. Kilkukrotnie dokładnie tłumaczyłem jak to wygląda. Aktualnie jest wersja Demo która starcza na minimum 8 godzin + zapisy gry są kompatybilne i można icj użyć w przyszłych wersjach uzupełniających [Link aktywny po zalogowaniu]. Pojawią się jeszcze 3 aktualizacje uzupełniające:

- Pierwsze DLC: "Far North" aktualizujące grę do statusu pełnej wersji
- Drugie DLC: "Pan cienia" (Akt II pełnej wersji)
- Trzecie DLC: (Top secret) (Akt III pełnej wersji gry - ostatni)
- Kolejne aktualizacje będą tak na prawdę udoskonalaniem istniejącej gry. Zupełnie tak samo jak się to robi w przypadku takich gier sieciowych jak Warframe itp.

Po prostu ilość fabuły jaką chcę wprowadzić do gry jest tak duża, że muszę mieć wystarczająco dużo czasu na przygotowanie tego. Prócz iliści zależy mi też na jakości, więc siłą rzeczy trochę poczekamy. Warto pograć w demo lub zaczekać na Far north jeśli przeraża cię sktualny samouczek. Niedługo pojawi się coczysta garść informacji co zamierzam zrobić z Pogromcą.

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 341
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [RPM]Scorched Earth ✔

Post autor: HGS »

Z przyczyn technicznych i imersyjnych mojej gry decyduję się na zmianę silnika z RPG Maker XP na RPG Paper Maker. Powód?
Ten screen wyrazi więcej niż 1000 słów.

Obrazek

Moja gra będzie mroczną opowieścią o podróży przez pustkowia. Nic bardziej nie odda tego klimatu niż zwiedzanie klaustrofobicznych lokacji w 3D na dodatek stworzonych w stylu retro. Także robimy papa makerowi XP w przypadku tej gry.

Awatar użytkownika
surusek
Posty: 27
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:21 pm

Re: [RPM]Scorched Earth ✔

Post autor: surusek »

Nie ukrywam, podoba mi się to pójście w klimaty eksperymentów 3D z czasów MS-DOSa (a może i innych platform, przez paletę kolorów i perspektywę przypomina mi to coś, co mogłoby powstać na silniku Daggerfalla). Projekt zyskał mocno na tożsamości, bo tak przejrzałem przez stare screeny dla przypomnienia to matko, tamto wyglądało jak Fallout po Mojemu Bieda Edition i przypomina o feralnym Fallout 3 2D twojego autorstwa xD

Nie wiem, jak tam u ciebie z czasem w terminarzu i kiedy będziesz mógł rozkręcić temat nieco bardziej, ale będę obserwował, co z tego wyjdzie.

ODPOWIEDZ