O. Z chęcia przeczytałbym coś o systemie walki w tej grze, bo z gatunku gry ciężko wywnioskować czym dokładnie będzie (jedynie mogę się spodziewać turówki na mapie, po stylizacji na Fallouta, ale nie można być niczego pewnym). Ciekawi mnie też na jakiej zasadzie będzie działać AI wrogów. Tylko pls nie obrzucaj gracza lore i wszystkimi mechanikami na samym początku gry ;P
Widzę Haxo zaktualizowałeś zapowiedź. serio gra się mega zapowiada, nie mogę się doczekać.
O. Z chęcia przeczytałbym coś o systemie walki w tej grze
tak jak napisał Soul - ja miałem okazje na żywo poprzez udostępnienie gameplayu oglądać jak wygląda system walki i tutaj jest bardzo dobrze wykonana robota. Co prawda trzeba tam jeszcze dopracować, no ale wiadomo, projekt jest nadal w fazie rozwoju.
Możesz być na mnie zły czy nie, ale będąc szczerym czekam na ten projekt tak samo jak na PP II, gdzie wiem jak przy Pogromcy się bardzo mocno napracowałeś ;], ale ten projekt również należy do ciekawych ;]
@HGS
chyba mamy najbardziej wyczekiwaną gierkę na forum, widziałem filmiki które przesylałeś na discorda i zapowiada się mega produkcja
Mam nadzieję że znajdzie sie tutaj jakaś szczątkowa fabuła i będą jakieś interesujące misje ;]
Znając Haxo pewnie by dał radę to zrobić z łatwością, (dochodzi do tego popularny skrypt który ułatwia jeszcze bardziej tworzenie pojazdów: Heretic's Vehicles XP), ale wydaje mi się, że czołg mógłby lekko zepsuć klimat rozgrywki i ją zbyt ułatwić .
Dziennik zmian: -Dodano do gry SI przeciwnikom. Jest ono mało złożone, ale lepsze takie niż żadne. Przeciwnicy starają się oflankować gracza lecz ci nie szarżują masowo.
- Zmieniłem tryb strzelania w moim ABS. Wcześniej przeciwnicy mogli bić na skos, a gracz nie. Zmieniło się to i od teraz zarówno gracz jak i przeciwnicy będą podlegać pod te same zasady [góra, lewo, prawo, dół].
- Gdy przeciwnik zauważy gracza wyświetla się ikonka .
- Powstała już pierwsza mapa [jest jeszcze w trakcie realizacji]. (Zdjęcie niżej)
- Dodano mechanikę drzwi i terminali
WAŻNE INFO!!! Niedługo pojawi się opis fabuły
Odpowiadając na zadane pytania:
@Clown dzięki za spostrzegawczość "Nie spałem 27h, więc miałem prawo wtedy palnąć babol"
Czołg pojawi się w grze
Nie mam ci @Rubin za złe, że czekasz na obie gry. Wspominałem - To coś może przyćmić Pogromcę - spodziewam i się tego nawet