[RMXP]Eden Universe

Dział projektów w pierwszej fazie tworzenia (tytuł, informacje pierwotne, skromna prezentacja projektu).
Awatar użytkownika
Rubin
Posty: 300
Rejestracja: czw maja 14, 2020 2:33 pm

Re: [RMXP]Eden Universe

Post autor: Rubin »

Promocja Edenu idzie pełną parą, co prawda widziałem statystyki i sa mega imponujące - ale na FB reklamy aż się palą co wejście :)
Kampania reklamowa ogień! :)
Spoiler:
Obrazek

Awatar użytkownika
Akser
Posty: 258
Rejestracja: pt cze 05, 2020 5:18 pm

Re: [RMXP]Eden Universe

Post autor: Akser »

Grafiki grafiki i grafiki. Kiedy prezentacja rozgrywki i premuera wersji demo?

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 312
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [RMXP]Eden Universe

Post autor: HGS »

Pokazywałem całą masę materiałów z rozgrywki. Wystarczy sobie poszukać. Za wiele też pokazywać nie mam zamiaru, gdyż Eden to niewielka gra i nie chcę za dużo zaspoilerować. Na pewno fragmentu z rozgrywki nie uświadczymy już. Nawet jeśli to nowy Teaser i to tyle.

Stara grafika:


Nowa grafika:



A najwięcej aktywności związanej z tą grą można zaobserwować na moim Discordzie lub na fanpage'u projektu: [Link aktywny po zalogowaniu]

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 312
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [RMXP]Eden Universe

Post autor: HGS »

Obrazek Witam. Chciałbym zaprezentować wam prawie wszystkie jednoski jakimi przyjdzie wam dowodzić w mojej grze Eden Universe. Jako, że zapowiadam grę od roku, a demo nadal nie ma, chciałbym nieco opowiedzieć dlaczego tak jest. Cały proces twórczy tej gry skupia się na tym, aby dopracować najważniejsze elementy rozgrywki. Cała mapa, w której przyjdzie się nam potyczkować z innymi bogami podzielona jest na segmenty. W zależności od wielkości całej krainy tych segmentów może być 9 lub 12. Każdy segment jest kopią głównej mapy ze wszystkimi niezbędnymi rzeczami. Chcąc naprawdę dopracować grę muszę mieć 100% pewności, że zaimplementowane rzeczy na mapie głównej są dopieszczone na maxa. Gdy tak się stanie to stworzenie nawet pełnej wersji gry będzie opierało się na nagrywaniu dubbingu, tworzeniu grafik i nowych map.

Co się zmieniło? Całkiem sporo.
========================== Więcej szczegółowych informacji o wiosce po najechaniu kursorem na centrum miasta. Przydatna rzecz, dzięki której nie trzeba nic klikać, by pozyskać najważniejsze dane. Planuję to samo ze składem :)
Spoiler:
Obrazek
========================== Nowe funkcje i design świątyni.
Spoiler:
Obrazek
========================== Tak prezentują się prawie wszystkie jednostki poszczególnych cywilizacji. Prawie, ponieważ nie ma tu cywilizacji "Rajskiej" oraz jednostek specjalnych. Możliwe, że pojawi się więcej nacji, ale to z czasem. Docelowo miało być ich 10, więc skupię się na balansie pierwotnie zaplanowanych, a później można zawsze rozwinąć.
Spoiler:
Obrazek
========================== Wioska stała się bardziej "żywa". Wieśniacy chodzą i zbierają surowce.

Obrazek Obrazek

Obrazek
========================== Także jak widać... dodawane są rzeczy małe, ale całkiem sympatyczne. Ja sam niedowierzam jak bardzo Eden się zmienił i ile jest jeszcze niewykorzystanego potencjału w RPG Makerach. Pozdrawiam serdecznie :)

A na sam koniec ciekawostka dla tych co sądzą, że tworzenie gier w makerze jest łatwe:
Spoiler:
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Rubin
Posty: 300
Rejestracja: czw maja 14, 2020 2:33 pm

Re: [RMXP]Eden Universe

Post autor: Rubin »

O fu#k wyglada to wszystko bardzo imponująco!
Najbardziej podoba mi się ożywienie wioski i chodzący wieśniacy po wode =] - No przyznam że zapowiada się produkcja dużego formatu na Polskiej scenie makerowej, którą będzie Eden.

Wciąż cierpliwie trwam w oczekiwaniu na otrzymanie demka do testów. Ale nie poganiam =]

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 312
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [RMXP]Eden Universe

Post autor: HGS »

No witam. Cały czas pracuję nad Eden Universe. W zasadzie mam wszystkie niezbędne materiały by dopiąć demo. Zostały jedynie ostatnie szlify zanim zacznę implementować wszystkie te elementy w jedną całość. Dość sporo się zmieni w samej wizualizacji wielu rzeczy. Gra zyskała przede wszystkim na feelengu rozgrywki. Oko cieszą różne małe elementy, które połączone razem dają fajny efekt.

Do gry zawitały piękne animacje walki dla żołnierzy:
AZTEKOWIE
Obrazek Obrazek Obrazek
RZYMIANIE
Obrazek Obrazek Obrazek
JAPOŃCZYCY
Obrazek Obrazek Obrazek
======================================================

Do gry zawitały również nowe budynki dekoracyjne, a oto niektóre z nich:
Obrazek
Obrazek ======================================================

Zmiany dotknęły także wizualnego aspektu ilości surowców w warsztacie i magazynie. W przypadku tego drugiego rodzaje surowców wyświetlane w nim są tak samo zrobione jak w Twierdza Krzyżowiec:

Obrazek
Obrazek ======================================================

Pojawiła się też dziko rosnąca roślinność, która jest pomysłem jednego z naszych fanów. Więcej na ten temat o tu: [Link aktywny po zalogowaniu]

Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ